Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
oplichting
Firma Lambert kwam voor het vegen van schouw, er werden 2 rookkanalen geveegd, tevens werd er zogezegd een vogelnest verwijderd en losliggende stenen terug bevestigd. Totale kostprijs voor 1 uur werk was 1193 euro, en moest onmiddellijk betaald worden. De 1193 euro werd door mijn ouders (85 jaar) die terplekke aanwezig waren betaald waarna een factuur werd uitgeschreven. Er werd geen attest afgeleverd. De factuur lijkt geen belgisch btw nummer te vermelden en is volgens ons vals. Bij nadere inspectie constateerde ik dat de uitgevoerde reparatie ter herbevestiging van de stenen niet was uitgevoerd, slechts een dun laagje lijm (enkele mm) werd over de stenen aangebracht. de loszittende stenen konden zo opgenomen worden. Deze firma licht zonder problemen oudere mensen op. https://lambert-daktechniek.be/over-ons/
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten