Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
verborgen gebrek
Mijn dochter kocht een gebruikte Hyundai I 10 in het filiaal Chenee. Uitvoerig bekeken, koop gesloten. Bij afhalen van het voertuig (daar ging wel bijna een maand overheen!!!) werden de benodigde papieren getekend waar onder een verklaring "meegenomen zoals gezien" zonder op dat moment het voertuig nog gezien te hebben. Bij thuiskomst bleek er een deukje in een daklijst te zitten dat alleen maar veroorzaakt kan zijn doordat iemand iets (schoonmaakapparaat) heeft laten vallen. Pogingen om der verkoper te bewegen tot het nemen van zijn verantwoordelijkheid leverden niets op. Schandelijk kinderachtig dat de onderneming hier niet eleganter mee omgaat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten