Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Incasso dreigt
Ik werd op 20/01 om 16:42 gecontacteerd door meneer Tom om mij te dreigen aan de telefoon en mijn verhaal niet te willen beluisteren en zat te schreeuwen aan de telefoon tegen mij omdat ik een factuur van Bouwersgids waar al ondertussen een klacht openstaat tegen hun op Testaankoop; zie dossier. Ik heb een advocaat gebeld en in geen enkele geval mag een incasso bureau op deze manier spreken noch dreigen dat ze mijn auto gaan afpakken als ik rondrijd voor beslag, zijn we in de USA? In welk film zit je? Ik betwis deze factuur nog altijd en dien een klacht in tegen meneer Tom en Roosje, de zaakvoerders van Klaar Incasso. Hierbij wil ik melden dat ik verder niet gestalkt of gestoord mag worden van Klaar Incasso
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten