Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Veel teveel gefactureerd
Mijn dochter van 7 had lelijke vlekken op haar tandjes.Ik vond geen tandarts die haar wou helpen gezien ze zo jong is.Bij Icarus tandartspraktijk zat een tandarts die ons wel wou helpen: Marco Gresnigt.Voor de consultatie enkel betaalde ik 112€. Veel, maar het komt nog voor dat tandartsen wat meer doorrekenen. Echter voor de behandeling zelf betaalde ik 1395€...Uiteraard vond ik dat veel maar mijn dochter was geholpen en het ging hier om een speciale behandeling, dàcht ik.Tot de mutualiteit aan de alarmbel trok en me informeerde dat de tandarts gewone, simpele vullingen had gebruikt en de gangbare prijs hiervoor 74.56€ is x 3 tandjes = 223.68€.Dit wil zeggen dat ik maar liefst 1171€ teveel betaalde. Voor gewone vullingen?!Dat een niet erkende tandarts wat meer vraagt is nu eenmaal zo. Dat weet iedereen. Maar 1171€ teveel??Ik voel mij gebruikt en wil deze praktijken absoluut aankaarten.Dit kan en mag gewoon niet!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten