Meest recente klachten

B. V.
17/06/2024

Terugbetaling

Beste, al sinds oktober 2023 worden de 2 KN's van Totalenergies niet uitbetaald. Er is een onderzoek gestart in januari om deze uit te betalen. We zijn weer 5 maanden verder. Totalenergies beweert dat jullie deze moeten uitbetalen. Graag directe uitbetaling van dit tegoed waar ik al 7 maanden op wacht.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
E. O.
12/06/2024

Meldingen overal

Beste Overal zie ik meldingen van een achterstaande schuld, telkens verschillende bedragen. Via derdenbeslag FOD MINFIN, via NBB.; etc Via de telefoon kan ik niet bij jullie geraken, per mail krijg ik geen antwoord. Hoe kan ik jullie bereiken? Wellicht gaat het hier over een verjaarde schuld. Met vriendelijke groeten

Afgesloten
K. V.
17/08/2022

Loonbeslag door Hoist Finance

Beste, Ik vernam van mijn werknemer dat jullie een loonoverdracht hebben gevraagd betreffende Buyway ref nummer 42818931822100 waarvoor dus ook een bedrag van mijn loon werd ingehouden deze maand.Eerst en vooral wil ik erop wijzen dat jullie deze aanvraag hebben gedaan zonder mij in te lichten is dat wel legaal? Ik heb 3 jaar geleden contact gehad met één van uw medewerkers ivm deze zaak. Ik heb toen al uitgelegd dat mijn ID gestolen was in december 2010 en dat ik dus niet meer in het bezit was van deze ID.Ik had klacht ingediend bij de politie hieromtrent, deze documenten heb ik jullie ook verstuurd.Ik heb begin van de maand naar jullie kantoren gebeld en gemaild om deze situatie recht te zetten, maar kreeg enkel als antwoord per mail dat jullie mij een brief hadden verstuurd daterend van 24 november 2019 verstuurd op een adres die niet correct was. Ik heb terug proberen mailen maar kreeg dan volgende bericht: Bericht geblokkeerdJe bericht aan Collections@hoistfinance.com is geblokkeerd. Bekijk de onderstaande technische details voor meer informatie.De reactie van de externe server was:550 5.7.1 Service unavailable, Client host [209.85.208.43] blocked using Customer Block list AS(1420) [HE1EUR02FT099.eop- Is dat legaal?

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform