Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

R. V.
16/08/2016

terugbetaling dubbele betaling (30 euro)

Bestena telefonisch contact met een van jullie medewerkers op 27/6/16 om 11u48 kreeg ik de opdracht om jullie deze mail te sturen.Op 12/6/16 heb ik tweemaal een betaling gedaan via Hipay naar Betfirst. Bij de eerste betaling kreeg ik een foutmelding op mijn smartphone en heb ik het 10 minuten later nog eens geprobeerd.Tot mijn verbazing is er tweemaal 30 euro van mijn rekening gegaan. Toch heb ik maar 1x 30 euro op mijn speelrekening van Betfirst ontvangen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform