Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling dubbele betaling (30 euro)
Bestena telefonisch contact met een van jullie medewerkers op 27/6/16 om 11u48 kreeg ik de opdracht om jullie deze mail te sturen.Op 12/6/16 heb ik tweemaal een betaling gedaan via Hipay naar Betfirst. Bij de eerste betaling kreeg ik een foutmelding op mijn smartphone en heb ik het 10 minuten later nog eens geprobeerd.Tot mijn verbazing is er tweemaal 30 euro van mijn rekening gegaan. Toch heb ik maar 1x 30 euro op mijn speelrekening van Betfirst ontvangen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten