Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slordige afwerking / Beloftes niet nakomen / Geen tekens van leven meer tonen
8 jaar geleden lieten wij op de volledige bovenverdieping een gietvloer plaatsen. De douchewanden van beide badkamers werden ook voorzien van epoxywanden.Na 2 jaar begonnen de wanden te kraken. De toestand werd zo erg dat douchen niet meer mogelijk was. Ook de vloer begon te kraken.Na vele mails, telefoons en 3 aangetekende zendingen kwam Havatec langs, na 5.5 jaar dus.De restauratiewerken begonnen. Zeer slordige afwerking in badkamer 1, na begonnen te zijn aan de kraken in de vloer en middenin het herstellen van badkamer 2, niet meer afgekomen. We zijn ondertussen 8.5 maanden verder.Cowboymanieren, geen enkele vorm van verantwoordelijkheid.Wij vragen een mooie afwerking van onze vloer en beide badkamers.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten