Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Productiefout: weigering tot herstelling
Geachte mevrouw/heer, Op 31/07/2025 kocht ik een verlovingsring via uw webshop en betaalde ik er 666,90 euro voor. Na 4 dagen, op 16/09/2025, vanaf de ontvangst van het product, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, is er een barst vastgesteld in de roze saffier van de ring. Dit werd gecontroleerd door meerdere juweliers die bevestigden dat dit enkel kan zijn gebeurd bij de productie van de ring, aangezien de barst zich aan de onderkant van de steen bevind en een saffier te sterk is om door een individu op deze manier te beschadigen. Op 16/09/2025 heb ik u een e-mail gestuurd met het verzoek het product onder garantie te laten repareren. Hier zouden wij 10 euro moeten betalen om de ring op te laten sturen voor herstelling. Wat niet wettelijk is, aangezien deze beschadiging een fout is langs jullie kant. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze communicatie geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Hanna Thienpont en Alessandro Campisi Bijlagen: • Orderbevestiging
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten