Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Factuur ontvangen
Na het invullen van een vragenlijst een factuur ontvangen met verwijzing naar extra kosten indien geen betaling!
Betalingsprobleem
Beste, op 6/12/24 vulde ik op FB een 2 min gezondheidsenquête in .Ik heb nergens gezien dat het betalend was maar 1 uur later kreeg ik een factuur van 59 euro en bij niet - betaling dreiging met incassobureau. Om geen last meer te hebben , dacht ik toch te betalen maar het gaat enkel met Visa en oa te bevestigen met Itsme . Ik heb een aantal mails gestuurd om rechtstreeks op een rekeningnummer en op naam te betalen maar op hun no- reply krijg ik nooit antwoord .Nu dreigen ze met incassobureau. De rekening is ondertussen 79 euro. Ondertussen staan er al 51 negatieve reviews van Gezondheidsevaluatie.com op Trustpilot.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten