Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Werken niet conform de factuur
Beste We hebben op 05/09/2024 een contract afgesloten met Fourvision. https://www.fourvision.be We moesten snel reageren want er waren net 2 nieuwe ploegen gestart waardoor er een gat in de planning was. Het zou een werkje van 1 à 2 weken zijn. Wij hebben dezelfde dag nog toegezegd. Er zijn op voorhand betalingen uitgevoerd (anders konden ze niet komen leveren). De werken werden al gauw uitgesteld met een paar dagen omdat de levering niet kon gebeuren. Dan kwamen ze maar een paar uur want het was te warm of het zou misschien kunnen gaan regenen. De werfleider heeft ons vaak op het hart gedrukt dat we ons geen zorgen moesten maken, hij zou de werken immers goed opvolgen en regelmatig komen kijken. Dit is 1x gebeurd. Bij het plaatsen van het dakraam bleek al dat er geen zonnewering was hoewel dit ook besproken was. Daags na het plaatsen van de zonnepanelen (begin oktober) kwamen ze deze aansluiten (7oktober). Maar, er was opeens ook geen sprake van een batterij van 10kwh hoewel deze wel op de factuur staat en dus al betaald is. De dakwerker gaf op 31/10 aan dat hij de afwerking van het dak (de bakgoten en afvoer) niet meer kon komen afwerken omdat hij nog niet betaald was voor de materialen op onze en 4à5 andere werven. Dit konden we in eerste instantie wel begrijpen gezien wij wel degelijk alle betalingen gedaan hadden (op het bedrag na dat betaald dient te worden na de oplevering van de werken). Er was zeer moeilijk contact met iedereen die betrokken was in het project, afspraken die niet nagekomen werden,... Uiteindelijk hebben we een ingebrekestelling gestuurd naar FOURVISION & MENSSIS (hier zijn de betalingen naartoe gegaan). Nadat we geen reactie kregen, hebben we nogmaals gebeld. Hier kregen we van de CEO een verhaal van onderlinge strubbelingen met de werfleider. Achteraf kregen we telefoon van de werfleider (die niet meer voor Fourvision werkt) en beweerde hij het tegenovergestelde dan de CEO. Hij wilde wel uit goodwill nog wat werken laten uitvoeren met zijn nieuw bedrijfje. Wij weten echt niet meer wie we moeten geloven, wie we kunnen vertrouwen en of de werken al dan niet afgehandeld worden. Ook de keuring van de installatie en het dak dienen nog te gebeuren zodat we met alles in orde zijn.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten