Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Weigeren diensten
Beste, Ik had op 05/08/2023 een geplande afspraak in uw filliaal te Gent. Helaas werd mij de aangeboden dienst waarvoor ik betaald heb, geweigerd. Dit omwille van het niet bijhebben van een papiertje die ik bij mijn eerste bezoek heb ontvangen. Er werd niet gecommuniceerd dat dit papiertje nodig was voor de vervolgafspraak. Daarnaast zouden al mijn gegevens en betaalbevestiging in uw digitaal klantensysteem te vinden moeten zijn. Het weigeren van vooraf betaalde diensten is dus niet legitiem. Daarom zou ik graag een terugbetaling vragen van €80. In uw systeem kunt U zien dat ik op 27/07/2023 €160 heb betaald voor het Hollywood VIP Smile arrangement + polijsten. Gezien ik slechts kon beroep doen op de helft van de sessies en de overige mij geweigerd werden, wens ik graag €80 terug te ontvangen. Er werd mij aanbevolen dan maar een nieuwe afspraak te maken, maar gezien er, zonder hierover gecommuniceerd te hebben, een geldigheidsdatum op het papier staat, was dit niet meer mogelijk. De terugbetaling kan gebeuren op het rekeningnr. BE74 9730 7269 8807 Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groeten,Maïté Goddyn
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten