Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
geen droge muren - ondergrondse privéparking - nr 16 / 17
Hasselt, Res Greenfield, Deckers Marc Beste Heer David Beste Mevrouw Janne Acuut probleem : parking 16 / parking 17 Acuut probleem : insijbeling water muur Acuut probleem : parking 21 hoek opgelost Situatie : tracht een oplossing te scheppen idem als hoek parking 21 ondergrondse garage 7d De acute problemen heersen al langer dan enkele jaren. Nooit is er een valabele oplossing geboden. De syndicus en bouwbeheerster slagen er maar niet in om de garantie tegen derden in te roepen die eigenlijk onder contract lagen. De syndicus, de bouwbeheerster stuurt de mede-eigenaar Deckers Marc - herkenrodesingel 7d bus 3.1 3500 Hasselt, tel 011 872327 , hem met een kluitje in het riet. Als ge die uitdrukking niet kent vraag het dan maar aan een advocaat. Het wordt tijd dat er hulp aangeboden wordt, eventueel een copie te maken als de muur ondergrondse parking nr 21 hoek. Als er geen hulp wordt aangeboden zal de Advocatendienst Test-Aankoop daar van op de hoogte gesteld te worden inzake het slordig beheer gebouwencomplex Res Greenfield ondergrondse parking 7C/7D. Het slordig beheer, het niet secuur opvolgen van schades berokkent aan een mede-eigenaar maakt onderdeel van : 1) procedure met Test-Aankoop ; 2) het inleiden van een geschil gericht aan de vrederechter Hasselt ; 3) op de Algemene Vergadering stemmen voor een ander Syndicus vennootschap.
geen droge muren - ondergrondse privéparking - nr 16 / 17
Korte beschrijving van uw probleem Dit is een reeds langdurig probleem nooit de gepaste oplossing verkregen van de Syndicus. Men probeert zich te verschuilen via : we hebben het al druk genoeg Men probeert zich te verschuilen achter : de aanhoudende leugens incompititeit van zijn gebouwenbeheerster Janne. Men probeert het probleem af te wimpelen, een draai te geven, men heeft nooit het gelijk behaald bij het streven van 10 jarige garantie in de bouw met onderverdeling betonnen waterinsijpeling dichting. De directeur verspreidt wantrouwen - is de controle kwijt over de gebouwenbeheerster Janne van Residentie Greenfield. Directeur David Wellens dient de Advocaten / juridische dienst van Test - Aankoop uitleg te verstrekken over dit probleem of problemen : waterproblemen bij privéparking nr 16 / nr 17 + waterproblemen aan de inkom ondergrondse garage Residentie Greenfield. Dir David Wellens dient over te gaan tot het bieden van oplossingen waterinsijpeling ondergrondse garage.
Marc probeert een droge parking te hebben in de ondergrondse garage
Beste Gebouwenbeheerder / Dir Syndicus Ik ben dat onproffessionalisme moe, ofwel kennen ze geen bouwrecht ofwel kiest de Syndicus de goedkoopste leverancier met bouwspecialiteiten : dichten betonnen muren ondergrondse garage. David Wellens Directeur Syndicus Hasselt mag aan de juridische dienst Test Aankoop schriftelijk uitleggen inzake incompetenties personeel dat uit draait naar bedrog mede-eigenaars residentie Greenfield - Herkenrodesingel 7 (d) 3500 Hasselt. Directeur David Wellens moet bijgeschoold worden inzake 'garantie bouw + garantie bij herstellingen ' In bijlage mijn schrijven op aangetekende wijze zoals het recht voorziet.
Hopeloos - chantage - bedrog
Schadedatum 23/01/2024Er werd via de boekhouding verzekeraar BDM nv een bedragje van 403,23 Euro gestort op rekening verzekerde en dat is de syndicus himself op rek BE56 731011467088. De beheerder Janne Vanhunsel schijnt er losse en onaanvaardbare praktijken op na te houden. Directeur David Wellens doet alsof zijn neus bloeit en reageert zeer beleefd maar niet kordaat zoals een goed leider.
Probleem met terugbetaling
Beste,De syndicus deed de beheer van mijn vorige woning (appartementsblok) en toen ik dit verkocht had, had ik een bedrag in mijn voordeel. Ik heb vorig jaar 22 november de akte getekend van verkoop. En sindsdien heb ik niks meer gehoord van hun (over een specifieke datum). Altijd smoesjes gehoord maar geen oplossing. Als het andersom was en ik had een achterstand van betaling zat ik wel in de problemen dus hierbij dit zo snel mogelijk op te lossen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten