Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
parkeerretributie
Beste X,Kregen op 17/05/2024 een in gebrekkestelling niet betaalde retributie parkeerboete met referentie 880/2400/67771.Op 11/04/2024 werd de retributie betaald .Dit via bnp paribas fortis bank 15 euro op rekening nummer BE69734038622678. Bankreferentie :2404110944057069Groot is dan ook onze verbazing dat een brief werd verstuurd ,niet betaling met forfaitaire verhoging.Schandalig!Eisen een rechtzetting van de Alliantie en OPC parkeerbedrijf.Een duiding en stappenplan om deze dwaas(l)heid in de toekomst te vermijden zijn hier op zijn plaats.Wij gaan er van uit dat jullie controle betaling niet per opzet werd gemist.Wij vragen een retributie van 20 EUR voor het ons aangedane ongemak.(bewijzen onrecht ons aangedaan)Betaling mag in schijfjes.Longhin Ester en Alain PietersOUTERSTRAAT 879400 NINOVE0495366625Klacht ook aan testaankoop gemeld.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten