Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
WOW vakantie vroegtijdig geannuleerd door WOW vakanties
Beste,We vinden het helemaal niet correct dat u zonder meer onze gehandicapte zoon vanmorgen uitgeschreven heeft van de vakantie voor mensen met een beperking waar hij ingeschreven was zonder te wachten op onze bevestiging. Heel jammer ook dat uw geen begrip kon opbrengen voor de situatie en de vakantie toch annuleert na ons telefoongesprek van deze morgen. Zoals uitgelegd aan de telefoon overlapt deze vakantie met een andere activiteit voor mensen zonder beperking waaraan onze zoon zou willen meedoen, maar hij is afhankelijk van begeleiding. We hebben wat meet tijd nodig om te zoeken naar assistenten. U beweert dat jullie niet kunnen wachten omdat er heel veel mensen op de wachtlijst staan bij jullie om deel te nemen aan de Wow vakanties. Precies omdat er zoveel vraag naar is kunnen jullie wachten (ten minste tot 60 dagen voor de vakantie, zoals staat op jullie voorwaarden). De extra administratie wordt toch al gedekt door de 50 euro dat jullie hiervoor aanrekenen. Bovendien rekenen jullie het volledige bedrag (1312 euro voor een vakantieweek gedragen door vrijwilligers) indien de annulatie na 60 dagen vóór de vakantieweek plaatsvindt en geen medische redenen zijn….U zou moeten weten dat voor de gezinnen-mantelzorgers het veel lastiger is om jaarlijks 365 dagen zorg en toezicht te organiseren voor de persoon met een beperking. En zoals u weet is de aanbod (aan assistenten, dagbestedingen, wooninitiatieven, zorgverleners, vrijwilligerswerk, aangepaste vakanties) heel beperkt. Voor ons is het pas puzzelen. We hadden meer begrip verwacht van een organisatie die zich inzet voor deze doelgroep.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten