Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Schade bij buren
Geachte mevrouw/heer, Op 25 maart 2024 heb ik met uw onderneming(en) een overeenkomst afgesloten voor aannemingswerken: huis isoleren en voorzien van crepi . Deze werken zijn gestart op 20 mei 2025. Echter, ik stelde op 24 mei 2025 vast dat volgende schade werd toegebracht tijdens de werken: • Dakpannen werden beschadigd bij de buur tijdens de werken aan de zijgevels. • • • …. Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 7 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Ivo Moelants Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst - Bewijs schade
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten