Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onbegrijpbare berekeningswijze voor terugbetaling woonkrediet
Beste, op 12/10/2020 stuurde CKV naar mijn vader een brief waarin stond dat hij 2431.16 euro aan kosten en verwijlinteresten schuldig was. hij overleed op 22 oktober vorig jaar. Toen ik op 20 mei 2021 een stand van zaken vroeg, kreeg ik op 26 mei een brief dat de kosten en de verwijlinteresten reeds opgelopen waren tot 2595.37. Ik ben bezig om een herfinanciering te verkrijgen en vroeg stand van zaken indien ik in juli de lening er door krijg. Op 02 juni 2021 kreeg ik een brief (amper week later) en de kosten en verwijlinteresten bedrogen plots 2673.61 euro. Ook de hoofdsom die ze vermelden, vind ik nergens op de aflossings tabel.Ik geraak er niet wijs uit en krijg geen deftige uitleg.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten