Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
goederen niet ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 25/10/2024 kreeg ik via mail bevestiging van mijn bestelling van produkten. De betaling werd betaald op rek-nr: BE37967209409828, BIC TRWIBEB1 voor het bedrag van 132,63 euro. Ik stel echter vast dat ik tot op heden niets ontvangen heb. Dit heeft geleid tot de vraag of dit geen malafide website is en hoe ik toch de producten of geld terug kan verkrijgen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind het jaar een reactie van het bedrijf te kunnen krijgen. Nu ben ik in het ongewisse. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten