Meest recente klachten

J. W.
3/12/2024

goederen niet ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 25/10/2024 kreeg ik via mail bevestiging van mijn bestelling van produkten. De betaling werd betaald op rek-nr: BE37967209409828, BIC TRWIBEB1 voor het bedrag van 132,63 euro. Ik stel echter vast dat ik tot op heden niets ontvangen heb. Dit heeft geleid tot de vraag of dit geen malafide website is en hoe ik toch de producten of geld terug kan verkrijgen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind het jaar een reactie van het bedrijf te kunnen krijgen. Nu ben ik in het ongewisse. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform