Meest recente klachten

S. V.
4/09/2025

problemen bij opzeggen abonnement

Beste Naar aanleiding van een aanbeveling in Testaankoop heb ik vorig jaar Bitdefender geïnstalleerd op mijn pc. Dat was toen een gratis versie. Mijn abonnement werd automatisch verlengd tegen betaling.... maar nu ik het wil stopzetten, lukt dat niet. Bitdefender bouwt truukjes in zodat je online je abonnement niet kan stopzetten: bij de laatste stap is er geen "enter"mogelijkheid om te bevestigen!!!??? Het is al een uitdaging om te vinden waar de automatische verlenging van het abonnement kan worden gewijzigd. Zodra je OK hebt gedrukt om de automatische verlenging te verwijderen, bevriest het proces. Ik kon de automatische verlenging zelfs na meerdere pogingen niet verwijderen: het proces stopt daar... Hun klantenservice via chat KAN of WIL de automatische verlenging NIET verwijderen Hun klantenservice geeft links om de automatische verlenging te verwijderen die NIET werken Het annuleren van een automatische verlenging van een abonnement moet een eenvoudig proces zijn, en het had in de eerste plaats NIET zonder toestemming mogen gebeuren. Ik hoop dat jullie hierin iets kunnen betekenen. mvg Swa Verschooren

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform