Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Water in de kelder doorinsijpeling van wand aan straatkant
Beste,Mijn huurders hebben mij laten weten dat ze last hebben van water in de kelder.Dit door insijpeling van de wand aan de straatkant.De buren hebben hun gezegd dat zij hier ook last van hebben sinds de werken aan de straat zijn gebeurd. Ik vrees dat er misschien fouten zijn gebeurd met het afkoppelen en aansluiten van de afvoeren, gezien de keurder niet weet waar de afvoer van mijn keuken en kelder naar toe gaat. Of dat er door de werken scheuren zijn ontstaan in de fundering van het huis. Of misschien beide.Het gaat over de wegenwerken in de Polderstraat te Kruibeke.Het is vreemd dat de keurder die de afvoer van het water moest komen controleren niet weet waar deze uitkomt? De afvoer loopt namelijk naar de straat, maar volgens de keurder komt die daar niet uit.Alsook dat er in het verleden geen probleem was, ook niet vorig jaar?U sluit dus compleet uit dat het ten gevolge van de werken kan zijn dat er meerdere kelders nu water binnenkrijgen?Ik vind het, persoonlijk, vreemd. Want het enige dat er veranderd is in deze situatie is een nieuwe straat.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten