Meest recente klachten

S. P.
6/08/2024

Fout tijdens crematie

Korte beschrijving van uw probleem Op 08.09.21 is mijn papa overleden. JP 14/02/1965. Omdat mijn papa zijn lichaam aan de wetenschap afstaat heb ik maar heel kort afscheid kunnen nemen van hem, omdat hij direct bijna na zijn overlijden naar het hospitaal is vervoerd. Op 19.11.21 werd mijn papa dan uiteindelijk gecremeerd, na vrijgave uit het hospitaal. Omdat er geen afscheid was genomen bij het overlijden zelf, was er beslist door mij, en familie om samen bij de “invoer” als laatste teken van liefde aanwezig te zijn. Crematie vond plaats om 15uur 19.11.21 dit was ons doorgegeven. Dus ik met mijn mama en broer daar, bloemetjes , mijn grootouders onderweg. Om 14uur stonden we aan het crematorium, vol verdriet te wachten op de laatste salut te geven aan mijn papa. Wij melden ons aan, wij mogen plaatsnemen op stoeltjes. De dame van het crematorium kwam ons na 5 minuten melden dat de crematie in de ochtend was, omdat er GEEN FAMILIE was doorgegeven. Daar sta je dan? vol tranen… wij hebben direct naar de begrafenisondernemer gebeld, was op de hoogte dat de crematie al gebeurd was! Telefoon dichtgelegd omdat ik zo kwaad was, wij zijn dan naar de zaak zelf gereden. Er was inderdaad een fout gebeurd? Uiteindelijk is er dan uit “goede wil” op hun kosten een kleine gierige plechtigheid geweest. Om de rust in de familie te houden heb ik dit zo gelaten! Maar tot op de dag van vandaag vind ik het NIET correct. Ik ga akkoord dat er fouten gebeuren, wordt ook toegeven in de bijgevoegde mail. Maar in diezelfde mail wordt ook de “fout” op het crematorium gestoken. Tevens hebben deze mensen ook gewoon gevolgd en gedaan wat er door u gevraagd is. Nu meer als 3 jaar later blijft dit wringen, en voelt dit of u mijn laatste groet van mijn vader heeft afgenomen, Mijn vader krijgen we jammer genoeg niet meer terug, maar het weinige begrip … stoort mij met de dag meer. Testaankoop is alvast nu ook op de hoogte. Ik bekijk wat zij mij aanraden in deze zaak. Mvg Stephanie P

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform