ARCES
Financiele dienstenDit bedrijf is inactief.
Het is niet meer mogelijk om een klacht in te dienen.
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalinsprobleem
Na meer dan 3 jaar is mijn zoon nog steeds niet uitbetaald door de verzekering. Hij is 3 jaar geleden met zijn motor aangereden door een vrachtwagen die zelfs gewoon doorgereden was. Gelukkig is een getuige hem achterna gereden en heeft die de politie ook erbij geroepen. Mijn zoon heeft zelf de schade aan de motor betaald. Hii zou op zijn minst dit geld terug moeten krijgen. Er was hem ook een schadevergoeding beloofd voor de wachttijd (expertise, en maken van de motor). Ik heb er zelfs de ombudsdienst al bij betrokken maar ook zij krijgen geen enkele reactie... Daar onze rechtsaanspraak bij dezelfde verzekering is kan ik daar dus geen gebruik van maken, dus zie ik geen enkele andere mogelijkheid meer of via jullie (heb ook vandaag een mail gestuurd naar 4040). Er staat een mail klaar om naar jullie door te sturen (mijn laatste mail naar de verzekering en ombudsdienst in CC) maar ik weet dat ik eerst een code/referentie nodig heb van jullie om dan naar de juridische dienst te mailen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten