Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem met ambulancepersoneel
Beste,Mijn klacht gaat over hoe ik behandeld werd door de verpleging van de ziekenwagen. Je kiest niet welke ziekenwagen er komt, dus hoopt dat je toch met respect behandelt wordt. De dag (8/5/2019 om 23u16) dat we hen opgebeld hadden was ik net thuis na mijn hartritmestoornissen. Ze hadden mij op de spoed een schok gegeven om terug het juiste ritme te krijgen.Plots werd ik op de wc echt niet goed, ik werd helemaal wit en voelde mij duizelig, alles draaide en mijn oren suisden. Ook hoorde ik alles in echo, kreeg het ontzettend warm en had een druk op mijn borst. Ik ben gelukkig nog naar de zetel geraakt. Mijn dochter heeft mijn mama gebeld en nadien hebben ze de ziekenwagen opgebeld. Mijn dochter was wel in paniek en ook mijn mama was niet gerust.De ambulanciers waren helemaal niet vriendelijk. Ze lieten ons echt voelen dat we voor niets gebeld hadden en we overdreven. Eerst wilden ze mij zelfs niet meenemen. Toen we vertrokken lieten ze mij alleen de trap afgaan zonder begeleiding, ook al was ik nog steeds duizelig. Ze gingen gewoon een stuk achter mij de trap af. In de spoed deden ze ook heel nederig over mij.Mijn dochter vroeg zich zelfs af of ze de ziekenwagen wel had moeten bellen. Ook de buurjongen van mijn ouders (die mijn mama tot hier gebracht had) vond dit echt niet kunnen.Ik hoop vooral dat ze dit niet bij iedereen doen, want je belt echt niet voor je plezier een ziekenwagen.Ik heb hen een e-mail gestuurd op 3/6/2019, nadat ik het factuur ontvangen had, en heb hier nog steeds geen antwoord of verontschuldiging op gekregen.Vriendelijke groeten,Tessa Eestermans
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten