Meest recente klachten

A. O.
25/09/2024

Terugbetaling mislukt ticketboeking

Beste, Op 06/09/2024 heb ik geprobeerd een vliegticket te boeken via uw website, maar de boeking is helaas mislukt. Ondanks dat het ticket niet is bevestigd, is het bedrag van 136,38€ afgeschreven van mijn rekening. Tot op heden, inmiddels 20 dagen na de mislukte boeking, is het bedrag nog niet teruggestort. Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie zo spoedig mogelijk op te lossen en het afgeschreven bedrag terug te storten op mijn rekening. In de bijlage vindt u een afschrift van mijn bankrekening waarop de transactie zichtbaar is. Mocht u aanvullende informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Met vriendelijke groet

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform