Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
onterechte overschrijving
Het Bedrijf Adyen heeft 104,99 Euro. van mijn rekening overgeschreven op 4juni2024 voor mijn Norton 360 antivirus. Terwijl dit niet eens nodig is! Ik hoef pas mijn verlenging voor Norton pas betalen in mei 2025. Hoe kan dit! En hoe krijg ik mijn geld terug!
Ongegronde domiciliering
Beste, graag zou ik willen weten hoe het kan dat een instelling (ayden)zonder mijn goedkeuring geld van mijn rekening kan houden voor iets dat ik niet besteld heb. Telkens 23,7 euro? Hoe kan ik jullie contacteren? Hoe kan ik zonder me aan te melden te weten komen voor welke instantie dat ik betaal? Alvast bedankt
ONTERECHTE DOMICILIËRING
GegroetToen ik in het weekend van Pinksteren mijn bankuittreksels afdrukte van de bankrekening BE 95 0012 5543 8058 bij BNP PARISBAS op naam van DE BOECK F&CO VOF werd mijn aandacht getrokken door 2 afhalingen per domiciliëring , beiden in opdracht van de NV ADYEN. Eén terwaarde van 97.00€ en één ter waarde van 955.00€ en allebei op 16/04/2024. De mededeling van beide afhalingen was :HOTMART BV HAMZA MAMATAHIR NOSKYA BIJJOUX daar ik deze onderneming niet ken en in zover ik weet hiermede nooit zaken heb gedaan. Ik vraag dan ook mijn geld terug van beide afhalingen en ter info zou ik graag vernemen, hoe een wildvreemde firma zo maar een domiciliëring kan doen op mijn rekening.Uw antwoord tegemoet ziende, verblijf ik met de allerbeste groeten en steeds tot uw dienst.FRANS DE BOECKlidnummer 103197-86
ongevraagde domiciliering
Beste,Ik keek vandaag (16/3/23) op mijn KBC Mobile app en er stond in mijn meldingen dat ADYEN NV morgen 70 euro van mijn rekening haalt per domiciliering.Gelukkig blijft het in mijn meldingen staan en is het er nog niet af.Ik heb echter niets besteld. Ik zie ook via test-aankoop dat er nog mensen zo iets voorgehad hebben.Wie is deze firma en waarom zetten die zomaar domicilieringen actief?
Adyen NV Eenmalige Europese Domiciliëring?
Beste,Ik keek vandaag op mijn KBC Mobile app en er stond in mijn meldingen dat ik ADYEN NV 28 euro verschuldigd ben. Gelukkig blijft het in mijn meldingen staan en is het er nog niet af.Ik heb echter niets besteld. Ik zie ook dat er meerdere klachten zijn van dit bedrijf waar ze zomaar geld van je rekening afhalen. Het lijken me een bende oplichters.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten