Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
J. V.
13/01/2025

Aankoop macbook air

Beste, Wij hebben onze aankoop gedaan op 12/01/2025 (gisteren) in de winkel van Oostende betreffende een macbook air. Bij thuiskomst en na het doorlopen van de configuratie (die verplicht is) stellen we vast dat de batterij niet werkt. De laptop gaf ook melding hiervan. Wij hebben ons vandaag (13/01/2025) naar de winkel begeven in Kortrijk om dit probleem aan te kaarten. Daar kregen we te horen dat het toestel onder garantie moet gerepareerd worden aangezien het einde model is en geen nieuw toestel kunnen geven. Dit terwijl er wel nog beschikbaar zijn in de winkel. Het was ook niet duidelijk aangegeven op de website alsook niet vermeld in de winkel dat dit einde reeks is en daarom de korting aanwezig is. De medewerker vertelde dat wegens einde reeks geen nieuw toestel zo maar mag mee gegeven worden. Graag hadden we wel onmiddellijk een nieuw toestel ontvangen of ons geld terug gehad aangezien we speciaal dit toestel gaan halen zijn op een zondag om maandag te kunnen gebruiken voor onze professionele activiteiten en dit nu niet mogelijk is. Het is niet onze fout dat een nieuw toestel net uit verpakking reeds stuk is en dit toch een verborgen gebrek is. Wij willen hier graag een gepaste oplossing voor hebben en niet 5 dagen moeten wachten op een herstelling.

Opgelost
J. P.
15/10/2024

Cvneed: Agressieve Verkoop aan minderjarige

Geachte mevrouw/heer, RefJHJE2300648095 Op 14 oktober stuurde Cvneed mij een factuur voor een abonnement dat mijn minderjarige dochter zou hebben gekocht. Ik betwist dit echter. Ik heb nooit toestemming gegeven voor aankoop van betrokken product/dienst en de agressieve verkooptechniek vind ik onaanvaardbaar. Verder is het dreigement met extra kosten voor vroeg opzeggen en laat betalen buiten alle proportie. Het is ook geen wonder dat men overal van klachten leest over Cvneed op het internet: Agressieve verkooptechnieken en dreigementen. Gelieve al het nodige te doen om dit administratief in orde te brengen en alle facturen op mijn naam en de naam van mijn dochter te annuleren. Gelieve mij en mijn dochter ook uit uw databank te schrappen. Ik wens nooit meer opgebeld of gecontacteerd te worden.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform