beste,op 16/04/2021 bestelde wij een container zwembad bij addhome group (poolbox).een paar dagen later op 19/04/2021 moesten we een voorschot betalen van 11494.52 euro om zo het zwembad in productie te laten starten.op 30/07/2021 kregen we de tweede factuur om de plaatsing op donderdag 12/08/2021 te bevestigen .dit alles werd door ons en addhome opgevolgd.nu was het aan ons om het zwembad aan te vullen en vol te laten lopen met water tot juist onder de overloop .als dat gebeurd was moesten we hun een seintje geven zodat zij de opstart van het zwembad konden inplannen.een week later zijn dan de werken gestart, alles werd aangesloten en gecontroleerd .na een paar dagen begon de computer van het waterregeling systeem raar te doen en kregen we de chloor en PH niet meer geregeld , heb dan contact opgenomen met addhome en ze zouden langs komen .ze hebben dan alles gecontroleerd en de stukken die stuk waren vervangen , deze stukken hebben we dadelijk contant moeten betalen was ongeveer 200 euro .dan een maand of twee later vond ik dat ik nog al veel water moest bijvullen en ben dan op onderzoek gegaan en het lek gevonden en opnieuw contact opgenomen met addhome.ik moest dan foto's door sturen van het beschadigd deel.dan hebben we heel veel gebeld en uiteindelijk zijn ze dan in actie geschoten en moest ik het zwembad leeg maken zodat ze de herstelling konden komen doen ,zo gevraagd en zo gedaan.dan hadden wij gevraagd wat en hoe ze het gingen oplossen maar we kregen geen respons op onze vragen tot op geven moment we kregen te horen dat ze op 13/06/2022 de herstelling zouden komen doen .ze zijn die dag dan alles komen afbreken ,het verwijderen van te folie en de plaat erachter die helemaal verrot was door het water.aan de zijkanten hebben ze echter de rotte plaat stukken laten zitten .hierbij kwam ook nog dat er overal in het zwembad blazen waren ontstaan door het lek ,deze hebben ze gewoon open gesneden en het water dat er achter zat met een stofzuiger opgezogen dan hebben ze deze weer gevuld met een soort pasta en weer dicht gesmeerd met een ander product.ze hebben dan terug een houten plaat geplaatst waar ze deze hebben afgebroken en deze met siliconen terug afgespoten.de dag nadien zijn ze dan met een twee componenten verf beginnen te verven .wij hebben dan de vraag gesteld of deze verf de dichting was van het zwembad , we kregen als antwoord ja.dan heb ik zelf een onderzoek gestart naar deze verf en kwam ik tot de conclusie dat dit maar enkele maanden zou goed gaan aangezien het in contact kwam met chloor zo ook voor de siliconen.heb dan nadat ze al de tweede laag hadden geverfd de werken stil laten leggen en gevraagd of de verantwoordelijke even zou willen langs komen om eens te praten over deze situatie en dat ik niet akkoord was met deze methode van werken en heb dan zelf enkele voorstellen gedaan maar dat mocht niet baten want dit was de enige oplossing volgens hun.wij hebben dan een advocaat onder de arm genomen om de zaak een beetje onder druk te zetten ,maar tot op heden nog steeds geen reactie van addhome.dus mensen ga zeker niet met deze firma addhome of poolbox in zee.