bestein juli kwam een vertegenwoordiger van het bedrijf vannec langs.wij kozen toen voor hen omdat ons een vlotte service was beloofd en een installatie in 1 dag. en een belofte dat deze voor het eind van het jaar zouden geplaatst zijn om de premie te kunnen krijgen.echter werd bij de installatie van de zonnepanelen al de eerste keer verplaatst ( dit door slecht weer wat verstaanbaar was) bij de 2de afspraak kwamen ze enkel de panelen plaatsen en de omvormer.toen werd mij verteld dat er een afspraak moest gemakt worden voor de aansluiting van de panelen naar de elektrische installatie. dit werd gedaan maar de dag voor de aansluiting werd dit geanuleerd. ik moest terug zelf contact opnemen met het bedrijf wat ik deed zowel telefonisch als via mail. telkens werd mij beloofd dat ik de dag erna bevestiging van een nieuwe datum ging krijgen wat niet gebeurde . telkens belde ik terug maar kreeg ik geen respons.na meerdere malen te hebben gemaild en gebeld krijg ik nu nergens nog antwoord. onze panelen liggen er nu een maand en hebben ons nog niks opgebracht ondanks het goede weer dat wij nog gehad hebben.onze digitale teller moest geplaatst worden voor eind dit jaar maar dit zal bijna onmogelijk zijn . want ik denk niet dat fluvius zit te wachten tot ik bel om te zeggen dat mijn panelen er liggen aangesloten zijn en gekeurd zijn. want dit moet echter al gebeuren alvorens ze inplannen om een nieuwe meter te plaatsen en wij zo recht hebben op de premie.wij hebben dan ook een lening aangegaan en betalen deze al af maar onze installatie brengt nog niks op door nalatigheid van de firma.nu is mijn vraag wat kan hier aan gedaan worden. en wat met de geleden schade voor de niet opgewekte elektriciteit sinds de panelen en omvormer geplaatst werden.