Terug

zonnepanelen nog steeds niet aangesloten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: VANNEC

21/11/2022

bestein juli kwam een vertegenwoordiger van het bedrijf vannec langs.wij kozen toen voor hen omdat ons een vlotte service was beloofd en een installatie in 1 dag. en een belofte dat deze voor het eind van het jaar zouden geplaatst zijn om de premie te kunnen krijgen.echter werd bij de installatie van de zonnepanelen al de eerste keer verplaatst ( dit door slecht weer wat verstaanbaar was) bij de 2de afspraak kwamen ze enkel de panelen plaatsen en de omvormer.toen werd mij verteld dat er een afspraak moest gemakt worden voor de aansluiting van de panelen naar de elektrische installatie. dit werd gedaan maar de dag voor de aansluiting werd dit geanuleerd. ik moest terug zelf contact opnemen met het bedrijf wat ik deed zowel telefonisch als via mail. telkens werd mij beloofd dat ik de dag erna bevestiging van een nieuwe datum ging krijgen wat niet gebeurde . telkens belde ik terug maar kreeg ik geen respons.na meerdere malen te hebben gemaild en gebeld krijg ik nu nergens nog antwoord. onze panelen liggen er nu een maand en hebben ons nog niks opgebracht ondanks het goede weer dat wij nog gehad hebben.onze digitale teller moest geplaatst worden voor eind dit jaar maar dit zal bijna onmogelijk zijn . want ik denk niet dat fluvius zit te wachten tot ik bel om te zeggen dat mijn panelen er liggen aangesloten zijn en gekeurd zijn. want dit moet echter al gebeuren alvorens ze inplannen om een nieuwe meter te plaatsen en wij zo recht hebben op de premie.wij hebben dan ook een lening aangegaan en betalen deze al af maar onze installatie brengt nog niks op door nalatigheid van de firma.nu is mijn vraag wat kan hier aan gedaan worden. en wat met de geleden schade voor de niet opgewekte elektriciteit sinds de panelen en omvormer geplaatst werden.

Berichten (1)

M. D.

Naar: VANNEC

13/12/2022

bestegisteren voormiddag rond 10:30 kreeg ik telefoon van jullie dat jullie zouden langskomen zoals afgesproken. echter bleek dat jullie weer een verkeerde afspraak ingepland hadden terug om panelen te plaatsen en niet aan te sluiten en dit al de 3de maal. vandaag ging dan echter de keurder komen wat dus ook niet is kunnen doorgaan.toen ik na de middag terugbelde om te horen of er nog een installateur of technieker ging langskomen om aan te sluiten bleek dit niet mogelijk. daarna vroeg ik een nieuwe datum deze kon nog niet meegedeeld worden en ik zou deze week terug gebeld worden voor een nieuwe afspraak. ( hopelijk is dit zo) ik vroeg dan nog aan de telefoon of ik de keurder zou moeten betalen en er werd mij gezegd dat dit op jullie kosten ging komen. ook vroeg ik nog eens na van de premie die wij normaal gingen krijgen. ook dit werd ons beloofd en de dame aan de telefoon vertelde dat het verschil of zelf het gehele bedrag mocht afgetrokken worden van de offerte prijs en vannec dit op hun zou nemen omdat zij dit op de offerte geplaatst hadden en wij tijdig genoeg de offerte en plaatsing van de zonnepanelen aangevraagd hadden. hopelijk zijn jullie van jullie woord en krijg ik deze week een datum en is dit dan juist geregeld. ik moet ook ofwel zelf verlof nemen ( hierdoor doe ik verlies ik heb namelijk geen verlof over en verlies hierdoor loon) ofwel iemand aanspreken om hier aanwezig te zijn.in afwachting van een positief antwoord mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform