Beste, Vorig jaar werd een offerte getekend voor zonnepanelen. Deze zouden nog vóór nieuwjaar gekeurd raken.De keuring werd eind december gepland, een paar weken nadat de elektricien zou langs komen.De elektricien is niet komen opdagen. Tel naar Vannec, zij gaven me een nieuwe afspraak, garantie dat ze me de verloren premie zouden vergoeden en dat ze de keuring zouden afzeggen.Eind december stond de keuring voor de deur. Deze zei dat hij ging afkeuren en hamerde erop dat ik, als de elektricien kwam, elektrische schema's moest hebben omdat dit vaak vergeten wordt en de oorzaak is van afkeuringen.In januari is de elektricien geweest om aan te sluiten, heeft me ook op de app aangemeld. We zagen op de Engie app ook meteen injectie op het net wat me doet vermoeden dat de installatie correct werkt.Tot hier eigenlijk geen klachten over Vannec.Kort na de elektricien kwam de factuur, met de belofte dat de keuring in orde ging komen onmiddellijk na de betaling.Ik heb hierop geantwoord dat ik dit niet van plan was omdat ik bij betaling geen enkel drukkingsmiddel meer zou hebben.Een paar weken hierna werd ik gebeld door Vannec. Ze gingen een nieuwe factuur maken met de 750 EUR premie gecrediteerd én waren akkoord dat ik de tweede 750 EUR van de factuur in mindering ging brengen. De communicatie van de keuring ging nog voor die week zijn.Ik heb mijn factuur betaald (-750), sindsdien is het al 6+ weken stil. Telefonisch niet meer bereikbaar. Elke dag de zon schijnt kost dit geld. Terwijl kennissen me vertellen dat het grote werk achter de rug is en er enkel nog een administratieve formaliteit zou mogen overblijven.