Terug

Zodiac zwembadrobot defect binnen retourtermijn

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. B.

Naar: Robotdiscounter

12/06/2023

Beste, op 6/4/2023 ontving ik de bestelde Zodiac zwembadrobot.Op 19/4/2023 (dus binnen de omruiltermijn wegens constructiefout) meld ik een steeds terugkerende fout 10.U vraagt een filmpje en wijst op mogelijke oxidatie op een connector.Ik stuur u op 21/4/2023 een filmpje waarop duidelijk te zien is dat de robot telkens kort na herstart meteen stopt, en een foto van de connector (helemaal geen oxidatie, het toestel is nl. nieuw ...).U stuurt een kopie uit een manual met uitleg rond fout 10. Deze uitleg slaat op niets en is waarschijnlijk uit een manual van een ander toestel.Vervolgens, nog op 21/4/2023, heeft u het filmpje bekeken en geeft u een uitleg dat er niks op zien is en dat het zwembad blijkbaar vuil is op de bodem. Ik antwoord dat het zwembad PAS aangelegd is (de bodem is licht vervuild) en dat een robot dient om dat proper te maken ...Op 24/4/2023 doe ik opnieuw een opsomming van het probleem en alle acties die ik ondernomen heb om dat op te lossen. Ik vraag instructies om de robot te retourneren. U stuurt mij dezelfde dag een adres in Nederland waar ik het toestel naartoe moet sturen.U gaat het toestel laten nazien.Op 3/5/2023 is de robot in Nederland aangekomen. Ik vraag een omruil conform de retour policy.Op 9/5/2023 nog geen nieuws.Op 16/5/2023 nog geen nieuws. Ik herhaal mijn vraag voor een omruil omdat het toestel blijkbaar niet meteen herstelbaar is. U antwoordt dat het toestel klaar is en eerstdaags zal arriveren.Op 23/5/2023 nog geen robot. Op mijn vraag waar die blijft antwoordt u laconiek dat een week zo om is, en dat de kabel defect was. Idd. ... dit was ook de conclusie van de foutmelding in de manual ...Op 30/5/2023 nog geen robot.Op 2/6/2023 herhaal ik mijn ongenoegen. U antwoordt dat de robot rond 7/6/2023 terug verwacht wordt.Op 9/6/2023 nog geen robot, laat staan een berichtje ...Ik herhaal mijn vraag om onmiddellijk de herstelde robot terug te sturen, ofwel meteen een nieuwe op te sturen, ofwel om het hele bestelbedrag terug te storten.M.vr.gr.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform