Op 21 Februari 2016 hebben wij via de site van Het Strijkpaleis gelegen in Kapellen 2950 een aanvraag gedaan voor een poetshulp om de 2 weken op donderdag 4 uurtjes. Daar kregen we meteen reactie op met de vraag voor welke regio want dat waren wij vergeten erbij te melden en hebben dat ook meteen laten weten dan.Toen hebben we niets meer gehoord tot op 26 Februari 2016 , dan hebben wij zelfs nog eens een mailtje gestuurd met de vraag hoe het zat of wij nu een poetshulp konden krijgen of niet anders moest we elders gaan. Dan hebben ze diezelfde dag nog geantwoord dat er op donderdag 10 maart iemand kon starten en dat de persoon haar eerst kwam voorstellen. Toen die persoon kwam werd de startdatum al een week verzet, waarom weet ik niet. Zo afgesproken die week later kwam de poetshulp werken, alles was in orde en netjes gedaan dat moet ik er wel bij vertellen. De volgende keer dat de poetshulp normaal moest terugkomen was de eerste week van de paasvakantie maar ze ging toen 2 weken met vakantie. Daar heb ik alle berip voor. De volgende keer dat ze dus terug moest komen was de eerste week na de paasvakentie. Die donderdag om klokslag 11 uur ( het uur dat ze begon te werken bij mij ) kreeg ik telefoon dat haar kind ziek geworden was en dat het die dag niet meer ging lukken om bij mij te poetsen. Ze vermelde toen dat ze de week nadien ging komen. Voor mij was dit ook in orde en heb er ook alle begrip voor dat je kind ziek kan worden. De week nadien dat ze normaal kwam hoorde ik niets dus ik stuurde haar op woensdagavond een sms als ze kwam dat ik was gaan werken maar dat ze gewoon binnen kon want ze had mijn huissleutel nog. Wat bleek nu , ik kreeg een sms terug met de vermelding dat ze al van maandag thuis zat met haar knie dus ze kwam niet. Als ikzelf geen sms had gestuurd had ik van niks geweten want die bureau Het Strijkpaleis had mij er ook NIET van op de hoogte gesteld. Die woensdagavond was ik het even beu en stuurde een mail naar dat bureau om te zeggen dat ik toch graag iemand had waar ik echt op kon rekenen en dat ik graag had als de hulp niet kon komen om mij toch tijdig te verwittigen ook van bureau uit. Ik kreeg geen reactie op die mail. Pas 5 dagen later op 25 april kreeg ik een mail dat ze iemand anders hadden en die in die week op donderdag 28 april kon komen. Ik heb meteen bevestiging gegeven dat dit voor mij in orde was. Die donderdag ik maar wachten en wachten op de hulp maar ze kwam NIET opdagen. Ik had die ochtend trouwens nog een mailtje gestuurd naar bureau met de vraag hoe laat de hulp zou komen want dat was niet gezegt tegen mij.Op dat mailtje natuurlijk ook NOOIT antwoord op gekregen. Omdat ik ze telefonisch niet kon bereiken dacht ik van een sms te sturen naar dat nummer van het bureau. Ik stuurde dus een sms naar ( Wendy ) dat is de verantwoordelijke met de vraag om mij te contacteren, ik kreeg bevestiging dat er die dag mij nog iemand ging opbellen, maar weeral NIETS gehoord. Op vrijdag 29 april kreeg ik in de ochtend een sms van de verantwoordelijke Wendy dat ze mij in de loop van de namiddag zeker en zonder fout ging contacteren en dat er op dinsdag 3 mei iemand kan komen poetsen omdat het die donderdag een feestdag was. Ook dit was voor mij in orde. Maar die namiddag dat ze mij zonder fout ging bellen daar zit ik nog op te wachten want dat is ook NIET gebeurd.Die dinsdag 3 mei ik weeral alles klaargezet voor de poetshulp en maar wachten, die dag heb ik dus GEEN poetshulp gezien of gehoord, ook niet van het bureau.Nu zijn we ondertussen 26 mei en heb totaal niks meer gehoord van het bureau. Wat ik ook raar vindt , wij hebben die aanvraag via hun site gedaan maar ik heb nooit iets moeten ondertekenen of ben nooit op dat bureau moeten komen. Normaal krijg je toch een contract of iets maar ik heb helemaal niets.Bij mij gaat het erom hoe dat zij met hun klanten omgaan beloften doen en niet nakomen. Ze kunnen toch op zen minst eens verwittigen he. Dit vindt ik echt laag van dat bureau. Ik weet dat ik hier niets aan kan doen maar vindt wel dat het geweten mag zijn hoe zij daar tewerk gaan. Ondertussen ben ik bij een ander bureau en heb een hele goede poetshulp en ook wordt ik van alles op tijd verwittigd.Ik vind het van dat bureau echt respectloos om zo met klanten om te gaan.