Terug

Zoë al 3 maand in herstel bij Valckenier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: RENAULT

30/01/2023

Beste,* Begin november merkte ik bij het vertrek dat mijn auto die nacht niet oplaadde, de zekeringen van de elektriciteit sprongen zelfs uit ik probeerde daarna op te laden bij de Lidl, wat mij deed veronderstellen dat het niet aan de wagen maar wel aan de laadpaal ligt* in het weekend was de firma van de laadpaal niet bereikbaar, maar na verschillende telefoontjes kwam iemand van Zeborn op maandag 7/11 ter plaatse, zij keken alles na en constateerden dat er een verschil is met laden op wisselstroom en gelijkstroom en dat het aan de auto zelf ligt.* ik maakte bij de garage in Kobbegem een afspraak voor dinsdag 8 novemberdaar bleef ik anderhalf uur wachten met als resultaat dat ook bij u de stoppen (letterlijk) doorsloegen en er geen oplossing uit de bus kwam.* aangezien Valckenier de eerste weken geen tijd had voor enige reparatie, stuurden ze me terug naar huis met de boodschap Renault assistance op te bellen* die man van touring kwam tot mijn huis maar snapte niet dat een Renault garage mij naar huis stuurde met minder dan 100 mgl kms op de batterij. Hij keek eea na maar kon weinig doen. Gelukkig lukte het opladen bij Fastned wel (gelijkstroom), * ik nam opnw contact op en mocht die woensdag (9/11) avond de auto komen ruilen tegen een vervangauto Spring, de garage zou me op de hoogte houden van herstel* ik belde zelf verschillende malen maar er bleek nog steeds geen oplossing gevonden* ook begin november heb ik zelf gebeld en gemaild met de vraag hoe het ervoor stond en enkel de boodschap dat Renault Frankrijk voorstelde om alle leidingen? bedradingen? na te kijken * ik kreeg later een andere vervangauto, maar dat is een basismodel, lang niet zo comfortabel als de mijne* in januari kwam het bericht dat ik blijkbaar een uniek probleem ben! nooit werd er bij een Zoë in België iets dergelijks vastgesteld. Er moeten nog meer extra metingen uitgevoerd worden* en dat blijft zo: op 27 januari meldde u dat de technische diensten van Renault intussen een 4e x gevraagd hebben om de hele elektrische leidingen na te meten. Ik zou op de hoogte gehouden worden.Wat nu?Na bijna drie maanden is het toch terecht dat mijn geduld opraakt? Jullie hebben nog steeds geen oplossing gevonden en bovendien kan men geen termijn opgeven.Deze auto heeft mij al genoeg tijdsverlies en energie gekost ik vind mezelf dus tolerant als ik u nog tot eind februari geef om mijn definitief herstelde auto terug te geven. Iedereen raadt mij echter aan om gerechtelijke stappen te ondernemen en een nieuwe auto te eisen.Graag een spoedig antwoord!Met vriendelijke groetenSonia en Rob

Berichten (2)

RENAULT

Naar: R. D.

30/01/2023

Nederlandse versie onderaanMadame, Monsieur,Ce message confirme la bonne réception du courriel que vous venez d’adresser au Service Relation Clientèle de Renault Belgique Luxembourg. Le contenu sera analysé et transmis au service concerné.Renault mettra tout en œuvre pour répondre dans les plus brefs délais. Le temps de réponse varie en fonction de la complexité de votre requête.Cordialement,-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte Mevrouw, heer,Deze boodschap bevestigt de goede ontvangst van de email die u gestuurd hebt naar de Klantendienst van Renault België Luxemburg. De inhoud zal geanalyseerd en doorgestuurd worden naar de betrokken dienst.Renault zal alles in het werk stellen om zo snel mogelijk te antwoorden. De antwoordtijd varieert in functie van de complexiteit van uw verzoek.Met vriendelijke groeten,RENAULT BELGIQUE LUXEMBOURGRENAULT BELGIE LUXEMBURGDirection Client – Directie KlantService Relation Clientèle - KlantendienstAvenue Wolfgang Amadeus Mozartlaan 20 - 1620 DrogenbosTel 078 05 11 15 - Fax +32 2 334 76 19www.renault.be - www.myrenault.be - www.dacia.be-- Disclaimer ------------------------------------ Ce message ainsi que les eventuelles pieces jointes constituent une correspondance privee et confidentielle a l'attention exclusive du destinataire designe ci-dessus. Si vous n'etes pas le destinataire du present message ou une personne susceptible de pouvoir le lui delivrer, il vous est signifie que toute divulgation, distribution ou copie de cette transmission est strictement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, nous vous remercions d'en informer l'expediteur par telephone ou de lui retourner le present message, puis d'effacer immediatement ce message de votre systeme.*** This e-mail and any attachments is a confidential correspondence intended only for use of the individual or entity named above. If you are not the intended recipient or the agent responsible for delivering the message to the intended recipient, you are hereby notified that any disclosure, distribution or copying of this communication is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please notify the sender by phone or by replying this message, and then delete this message from your system.

RENAULT

Naar: R. D.

06/02/2023

Geachte,Naar aanleiding van de klacht van Robert Demester stuur ik jullie deze mail. Wij hebben van de garage de informatie ontvangen dat zij een wisselstuk hebben moeten bestellen waar momenteel op gewacht wordt, de klant heeft een vervangend vervoer gekregen en is dus steeds mobiel. Helaas is er een algemeen probleem door het tekort aan componenten, de garage doet zijn best de klant zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Klant kan eveneens verder rijden met zijn eigen wagen als hij deze oplaad via gelijkstroom.Met vriendelijke groeten,Arno De RoeckCustomer support advisorGROUPE RENAULTRENAULT BELUXCustomer DirectionChaussée de Mons – Bergensesteenweg 2811070 AnderlechtTel. 078 05 11 15ref:_00Db0cZvn._500672hVhjw:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform