Geachte mevrouw/heer,
Op 04/03/2024, werd een zetel van jullie merk Recon type "Portefino" geleverd bij ons thuis.
Wij hebben deze zetel gekocht op 05/01/2024 bij Euroshop te Roeselare. Het nummer van de bestelbon is 2267563.
Ik stel echter vast dat, na enkele weken, de zitting van de zetel volledig doorzeten (ingezakt) is. Als wij een tijdje in de zetel zitten blijft er een put in de zitting en rugleuning aanwezig. In het begin herstelde zich dit nog een beetje, maar nu is dit niet meer het geval.
Dit heeft geleid dat het leder op de zitting niet meer strak is en je telkens diep wegzakt in de zetel. Aangezien wij deze zetel nog maar enkele maanden gekocht hebben vinden wij dit niet kunnen en een gebrek aan goeie kwaliteit.
Daarom verzoek ik u onverwijld en zo spoedig mogelijk onze klacht te bekijken en een reactie te krijgen van jullie dienst.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht