Terug

Zitting zetel

Opgelost Openbaar

recor seating

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: recor seating

13/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 04/03/2024, werd een zetel van jullie merk Recon type "Portefino" geleverd bij ons thuis. Wij hebben deze zetel gekocht op 05/01/2024 bij Euroshop te Roeselare. Het nummer van de bestelbon is 2267563. Ik stel echter vast dat, na enkele weken, de zitting van de zetel volledig doorzeten (ingezakt) is. Als wij een tijdje in de zetel zitten blijft er een put in de zitting en rugleuning aanwezig. In het begin herstelde zich dit nog een beetje, maar nu is dit niet meer het geval. Dit heeft geleid dat het leder op de zitting niet meer strak is en je telkens diep wegzakt in de zetel. Aangezien wij deze zetel nog maar enkele maanden gekocht hebben vinden wij dit niet kunnen en een gebrek aan goeie kwaliteit. Daarom verzoek ik u onverwijld en zo spoedig mogelijk onze klacht te bekijken en een reactie te krijgen van jullie dienst. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (3)

recor seating

Naar: K. B.

13/11/2024

Bedankt voor de melding. We volgen het op. Mvg Thomas

recor seating

Naar: K. B.

14/11/2024

Beste Mr Van Den Berge , Binnen onze bestanden is te zien dat u uw service ook op de gebruikelijke manier bij u winkelier heeft laten registreren . Zij hebben ons op de hoogte gebracht , wij hebben hun service vraag geëvalueerd en ons eigen service team aangesteld voor het plannen van een lokale inspectiereparatie . Ons team zal u zo snel mogelijk contacteren voor het maken van een afspraak Mvg Sabrina Schoeps Service Department Op woensdag 13 november 2024 om 12:25:17 UTC+1 schreef Thomas Dujardin: ---------- Forwarded message ---------

K. B.

Naar: recor seating

17/01/2025

Beste, gisteren hebben er 2 mannen de zetels komen aanpassen. Beide waren zeer vriendelijk , zeer goed personeel. Bedankt voor de opvolging en het herstel.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform