Terug

Zetelbekleding zakt in na enkele maanden

Closed Openbaar

Heylen Peer

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. F.

Naar: Heylen Peer

11/12/2019

Beste,wij kochten in november vorig jaar een hoeksalon aan bij u, deze werd geleverd in februari 2019, met enkele problemen (zetel niet volgens bestelorder geleverd). Na een dikke twee maanden hebben wij enkele malen telefonisch gemeld dat de rugbekleding los kwam. er werd weinig gehoor gegeven aan onze klacht.Na enkele malen te mailen is er een inspecteur (lees afwimpelaar) langsgekomen die ons doodleuk meldde dat wij na élk gebruik de kussens en rugleuning weer in vorm moeten kloppen.U bevestigd op mail dat onze zetel van een fabrikant komt die uitstekende kwaliteit levert, en dat dit de aard van het meubel is.Bijkomend had volgens uw naverkoopverantwoordelijke onze adviseur (verkoper) ons hier attent op moeten maken tijdens de verkoop(is ook niet gebeurd). In de brochure voor onderhoud staat hier ook nergens iets van in vermeld.Er volgt geen reactie op mijn aangetekend schrijven van 06/11/2019.Graag een volledige vergoeding voor ons meubel of een omruilmogelijkheid!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform