Terug

Zetel stuk

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. Q.

Naar: Q-time interiors

12/05/2024

Ik heb hier een zetel gekocht en gemerkt dat deze kapot was aan de rugleuning ik heb hiervoor contact opgenomen en 1 was hij niet meer in garantie volgens hun2 het moest dan met de fabriek geregeld worden maar ik hem hem gekocht bij q time niet bij het fabriek zun doen geen moeite3 dan zegt het febriek dat ik het zelf stuk heb gemaakt4 nu willen ze nog een vergoeding van 500€ voor een stuk dat 750€ kost waar ik natuurlijk niet mee alkoord ben want het was nog in garantie Nu niet meer want dit sleept nu al 7 maand aan Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen ik had al contact met een ombuds dienst maar als ze niet willen mee werken kunnen zun ook niet veel doen Mvg

Berichten (3)

Q-time interiors

Naar: S. Q.

25/04/2024

Beste Sorry voor mijn late reactie ik was in het buitenland Deze klant heeft ons al gecontacteerd via de ombudsman contact@consumentenombudsdienst.beWe hebben de situatie uitgelegd en een correct voorstel gedaan ..Klant weigerd ons voorstel en wil dat wij de volledige schade betalen ..We hadden toen een dossier gemaakt aan onze fabrikant om te vragen voor een oplossing Maar volgens ons fabrikant is dit duidelijk beschadigd door de klant zelf ..Zo een stuk hout kan niet zomaar breken ..Als je me een mail adres kunt bezorgen kan ik het mailverkeer doorsturen Mvg Eline 📍Q TIME InteriorsHERENTALSEBAAN 4272160 WOMMELGEMBTW NR BE 0647 933 571Tel 032487524Info@q-time.be www.q-time.be instagram @qtime_interiors_AntwerpFacebook: Q Time Interiors 📍MAGAZIJNWAREHOUSEQ TIMEGulkenrodestraat 7 Unit 62160 Wommelgem Op 15 apr 2024, om 19:21 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven:

S. Q.

Naar: Q-time interiors

12/05/2024

Zoals ge ziet had ik dit allemaal al in het bericht gezet en ik vind het heel erg dat je eerst allemaal uitvluchte aan het zoeke bent en dan daarna beweerd dat ik de zetel stuk heb gemaakt dat is een lat van 80cm breed daar moet ge normaal al heel wa voor doen om dat te breken ik zeg toch ook niet tegen jullie dat ge rommel verkoopt en zeker ni voor die prijs ik heb ook al de mails En zoals jullie zetels als klantenservice trekken op niks

S. Q.

Naar: Q-time interiors

12/06/2024

Ja er zit precies niks anders op dan een expert te late kome en eens te hore bij den advocaat


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform