Beste Sorry voor mijn late reactie ik was in het buitenland Deze klant heeft ons al gecontacteerd via de ombudsman contact@consumentenombudsdienst.beWe hebben de situatie uitgelegd en een correct voorstel gedaan ..Klant weigerd ons voorstel en wil dat wij de volledige schade betalen ..We hadden toen een dossier gemaakt aan onze fabrikant om te vragen voor een oplossing Maar volgens ons fabrikant is dit duidelijk beschadigd door de klant zelf ..Zo een stuk hout kan niet zomaar breken ..Als je me een mail adres kunt bezorgen kan ik het mailverkeer doorsturen Mvg Eline ðŸ“Q TIME InteriorsHERENTALSEBAAN 4272160 WOMMELGEMBTW NR BE 0647 933 571Tel 032487524Info@q-time.be www.q-time.be instagram @qtime_interiors_AntwerpFacebook: Q Time Interiors ðŸ“MAGAZIJNWAREHOUSEQ TIMEGulkenrodestraat 7 Unit 62160 Wommelgem Op 15 apr 2024, om 19:21 heeft klachtenbox@test-aankoop.be het volgende geschreven: