Terug

ZETEL SKAI LEDERLOOK BESCHADIGD EN GEEN DEGELIJKE SERVICE!

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: KREA

06/12/2015

Beste, ik heb een nogal ambetante kwestie ivm Krea meubelen sint-niklaas. Ik bestelde daar een zetel in lederlook omdat de verkoper me vertelde dat lederlook sterker en elastischer is dan leder zelf, en dat lederlook niet uitrekt etcetera. Dus kozen we voor een lederlook (skai) zetel. Nu, een tweetal jaar later, blijkt dat de zetel op 1 plaats helemaal afbladdert. De verf komt er volledig af op slechts 1 plaats. Dus ik vermeld dit aan krea en wil dus wel dat ze hier iets aan doen. Wat krijg ik als respons? Een professional die komt kijken en die met het blote ook zegt: ja, duidelijk, gekuist met een verkeerd product. Waarop ik vermeld dat de zetel sinds aankoop nog nooit gekuist is, enkel gestofzuigd. Misschien wel raar om zoiets te zeggen, maar de zetel wordt bij ons niet intensief gebruikt voor zotte doeleinden, en dus heeft die nog nooit een grondige kuisbeurt nodig gehad. Nu krijg ik een mail terug van krea waar in staan dat alles mijn schuld is en dat, als ik TOCH labotesten wil laten uitvoeren en ik blijk in fout te zijn, ik alle kosten moet betalen, PLUS hiervoor moeten er gaten in mijn zetel geknipt worden. Terwijl ik honderd procent zeker weer dat zulke testen thuis kunnen uitgevoerd worden zonder enige vorm van vandalisme naar mijn zetel toe. Want wees nu eerlijk, zou u voor 1 zetelkussen uw hele zetel in frennen knippen voor een stomme labo test??? Ik dus niet. Ik heb deze niet gekocht om uit elkaar te scheuren en te knippen. Want als blijkt dat door de oh-zo-professionele-labotesten-van-krea-zelf-die-natuurlijk-nooit-in-het-nadeel-van-de-klant-kunnen-zijn er toch op een of andere miraculeuze manier een product op beland is waardoor mijn zetel een fabricagefout vertoont, moet ik wel een nieuwe zetel kopen want de deze is ge-abumeerd. Kapot dus. Ik kan hier persoonlijk niet om lachen, mar zelf als particulier kan ik helaas niets beginnen tegen een groot bedrijf als Krea. Misschien kan u me helpen? De zetel is naar mijn eigen weten buiten garantie, NET buiten garantie, maar ik ben dan ook al wel enkele maanden bezig om iemand langs te krijgen die eens wil komen zien. (Ook wel handig da dit maanden moet duren, zodat de zetel buiten garantie valt, nee?) Enfin, alvast bedankt om di te lezen. PS: de pro-man heeft niet het minste materiaal gebruikt om de schade te bepalen. Niets. Echt niets. En toch wist hij 100% zeker dat ik in fout was, alleen wist hij niet hoe. Wel toevallig, nietwaar? smile-emoticon Mijn gegevens: Koen Verheyden - Groenstraat 53 - 2870 Breendonk. 0477208144. Trouwens, even vermelden: de zetel is voor de rest in superieure staat, u ziet het verschil niet tussen een zetel die u nu nieuw koopt in de winkel of degene die hier bij mij staat, op dat enne kussen na natuurlijk. MVg Koen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform