Beste,Wij bestelden online een u-zetel bij u.Zondag 6/02/22 werd deze geleverd. Er stond een jonge gast aan de deur die jammer genoeg geen Nederlands sprak of verstond. Ik vroeg hem in het Engels mag je deze binnen zetten of niet? Hij zei er niets op en kwam plots met de zetel op een steekkar in zijn eentje binnen. Hij reed daarmee tegen de deurstijl aan maar aangezien deze ingepakt was zagen we er geen erg in. Toen hij weg was hebben we voorzichtig de verpakking los gehaald. Stuk per stuk. Bij het laatste stuk bleek een beschadiging in het leer te zitten wat duidelijk niet door ons gedaan kon worden aangezien we deze op de plaats waar hij gezet was open gedaan hebben. Lijkt ook meer op een beschadiging van te schuren over een harde ondergrond of steekkar. Nadat we dit gemeld hadden kwam er de boodschap dat we moesten wachten tot er gebeld was met de bezorger. Ondertussen zagen we dat bij het andere stuk een hele deuk in zat (plank van binnen kapot) en dat er schroeven en pootjes te weinig waren. Na herhaaldelijk sturen kwam heel af en toe een antwoord en werd voornamelijk naar de schroeven en poten gevraagd maar werd gezwegen over de beschadigingen. Plots kwam het antwoord dat het onze eigen fout was want we hadden de bezorger de zetel binnen laten zetten en dat mocht niet. Dus hadden we pech. Schroeven en poten werden opgestuurd. Na herhaaldelijk sturen hierop als reactie kwam weer geen antwoord tot we dreigden met verdere stappen. Het was even druk in de winkel dus kwam er later op terug. Na 36 uur wachten en sturen kwam dan een antwoord van iemand anders met de vraag of het uiteindelijk gelukt is met de pootjes en schroeven? Niks over de kapotte zetel die nu al 3 dagen ongemonteerd en kapot in onze living geparkeerd staat. Ook op onze reacties op dit bericht komt weer geen antwoord. Dus zitten we vast met een kapotte zetel die niet gemonteerd kan worden