Terug

Zetel Avalon Camerich

Closed Openbaar

Veco meubelen

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Veco meubelen

01/02/2019

Wij kochten in uw toonzaal een stevig zittende zetel Avalon van het merk Camerich. Op 09/03/2018 werd deze bij ons geleverd, maar de geleverde zetel heeft zachte kussens en zit door, zowel naar het midden als naar achteren. Na deze klacht liet Veco de 2 zitkussens opnieuw vullen door een eigen garnierder, terwijl Camerich garantie geeft en de vullingen gratis wil vervangen. De zitkussens zijn nu steviger, maar zijn groter geworden, waardoor men nu nog meer achterover valt tegen de zachte rugkussens (die niet werden vervangen). Als rugpatiënten hechten wij zeer veel belang aan een stevige zit. Het toonzaalmodel kan niet dezelfde vulling of onderstel hebben gehad, want wij hebben dit uitgebreid getest. Wij kozen voor een prijselijke, stevige zetel omwille van deze rugklachten en wensen dit dan ook opgelost te zien door Veco of Camerich.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform