Beste ALEGRIA S,
Zoals we al meerdere keren met u hebben besproken hebben we u op allerlei manieren al te woord gestaan. We hebben bij PostNL een onderzoek gedaan en uit de GPS gegevens van de chauffeur blijkt dat hij op het tijdstip van afleveren daadwerkelijk op het adres is geweest.
Inmiddels hebben we al meerdere klachten van u gehad over meerdere zendingen die niet afgeleverd zouden zijn. Bij al deze bestellingen is gebleken dat ze gewoon zijn afgeleverd op het opgegeven adres:
Alegria Smekens
Wijnhuizestraat 85
9620 Zottegem
Belgie
Hoe vervelend ook, we kunnen helaas verder niets voor u doen hierin.
Met vriendelijke groet,
Monique Vos
Gediplomeerd Drogist en Orthomoleculair Adviseur
Manager Customer Support
www.deonlinedrogist.nl
ruim assortiment 40.000+ artikelen
E: klantenservice@deonlinedrogist.nl
T: 020-7173893
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen, van 9:00 tot 21:30,
op zaterdag van 12:30 tot 17:30 en op zondag van 12:30 tot 20:30.
Volg onze socials: Instagram Facebook LinkedIn TikTok YouTube
====== Please reply above this line ======
Ticketgeschiedenisklachten@test-aankoop.be (Klant) Geplaatst op: 04 november 2025 03:05 p.m.