Terug

Zeer slechte service van DHL

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: DHL Belgium

08/02/2024

DHL zou de bezorging van een bestelling uitvoeren. Hiervoor kreeg ik een Track&Trace code waarmee ik de zending kon volgen. Bij de eerste aanbieding heeft DHL genoteerd dat we met vakantie waren (terwijl we gewoon thuis waren) en dat het pakket de volgende dag opnieuw zou aangeboden worden. Bij de tweede aanbieding heeft DHL genoteerd dat adres onbekend of onjuist was ( adres is wel juist) en dat ze de verzender om instructies zouden vragen. Bij de derde aanbieding staat er in de TRack&Trace afgeleverd, maar we hebben niets ontvangen.Nooit hebben wij bij andere pakjesdiensten als bpost en postnl problemen gehad. Waarom kan DHL niet dezelfde goede service geven?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform