Terug

Zeer slecht geïnstalleerde rolluiken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: cralux

17/04/2024

Plaatsing rolluiken was slordig, zowel aan de binnen- als buitenkant. Binnen de paar maanden was het 1e rolluik al stuk, herstelling is daarna slecht uitgevoerd. Nu zijn ze alle 3 al 2 maanden stuk. Er is steeds een zeer slechte communatie met het bedrijf. We zijn het grondig beu. We zitten nu al maanden in het donker met rammelende rolluiken. We eisen terugbetaling én professionele verwijdering. En eventuele beschadiging moet vergoed worden.

Berichten (1)

I. D.

Naar: cralux

04/05/2024

Jullie team heeft intussen de rolluiken terug weggehaald, maar wij blijven met behoorlijk wat schade aan ons huis achter. In drie kamers zitten er nu nutteloze en zeer slecht geïnstalleerde knoppen. In een kamer is er nu veel vocht te zien. Ook aan de gevel zijn er talloze beschadigingen zichtbaar. In de PVC ramen zijn gaten geboord, wat misschien ook wel vochtproblemen kan geven. Veel geveltegels zijn nu kapot. Dit is schade, buiten én binnen, die wij nog moeten laten oplossen en waarvoor wij een schadevergoeding verwachten. De stress die we het afgelopen jaar hebben ervaren, is niet te onderschatten. Afspraken die steeds niet worden nagekomen, zeer onprofessionele communicatie en veel slapeloze nachten door onder andere loshangende rolluiken (2 maanden lang!). Wat stellen jullie voor als schadevergoeding?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform