Terug

Ze sturen een aanmaning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. A.

Naar: Cvneed

03/03/2025

Korte beschrijving van uw probleem CvNeed stuurt na maanden plots een aanmaning van 140€ dit terwijl we maanden geleden een betaling hebben voldaan en alles hebben opgezegd. Nu dreigen ze met een incassobureau

Berichten (4)

Cvneed

Naar: B. A.

03/03/2025

Hallo , Bedankt voor uw bericht. Op dit moment kunnen we geen abonnement vinden dat aan uw naam of e-mailadres is gekoppeld. Om u efficiënt te kunnen helpen, vragen wij u ons een referentienummer of het e-mailadres te geven dat aan uw abonnement is gekoppeld. Met vriendelijke groet, Leonie Klantenservice Op 3 maart 2025 om 10:45:50 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DZVE2E-P2D16]

B. A.

Naar: Cvneed

03/03/2025

Beste Het gaat over mijn zoon, Ferre Aerts (ferreaerts2006@gmail.com). Een 18jarige die even op jullie site komt om een cv te maken en die jullie achteraf dan onmiddellijk een rekening sturen met kosten, deze hebben we betaald op 14/06. Waarmee voor ons alles was afgesloten. Nu 8 maanden later sturen jullie een aanmaning van 140€ en dreigen jullie met incassobureau. We hebben in 8 maand geen enkel schrijven van jullie ontvangen tot deze aanmaning. Niemand weet vanwaar deze kosten plots nog komen.

Cvneed

Naar: B. A.

04/03/2025

Aanvraag 256412 Nieuw bericht van WESLEY D is gesloten en samengevoegd met deze aanvraag. Vorige opmerking in aanvraag 256412: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Op 3 maart 2025 om 14:00:18 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ BJORN A heeft antwoord gegeven. BJORN A heeft antwoord gegeven. BJORN A heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om jou te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf. Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. @@REF_ID@1d3d56c99678276d85@REF_ID@@ Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: Testaankoop niet betrokken is bij het proces van klachtenbehandeling en oordeelt de gegrondheid ervan niet. Deze klacht openbaar werd gemaakt door de consument en zichtbaar is in ons klachtenplatform. Heb je vragen over ons platform?Antwoord:Naam van de klantBJORN AERTSReferentienummer82030132530Klachtnummer12208106Soort probleemAndereBeschrijvingBeste Het gaat over mijn zoon, Ferre Aerts (ferreaerts2006@gmail.com). Een 18jarige die even op jullie site komt om een cv te maken en die jullie achteraf dan onmiddellijk een rekening sturen met kosten, deze hebben we betaald op 14/06. Waarmee voor ons alles was afgesloten. Nu 8 maanden later sturen jullie een aanmaning van 140€ en dreigen jullie met incassobureau. We hebben in 8 maand geen enkel schrijven van jullie ontvangen tot deze aanmaning. Niemand weet vanwaar deze kosten plots nog komen. trackingId: __START_HIP_IDENTIFIER__@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@__END_HIP_IDENTIFIER__ Vriendelijke groeten, Testaankoop Gebruiksvoorwaarden [X2M1XL-RW65G]

B. A.

Naar: Cvneed

04/03/2025

Beste Er staat geen bruikbaar of werkbaar antwoord in uw respons.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform