Terug

Xbox Series X wordt niet geleverd

Opgelost Openbaar

TI 84shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: TI 84shop

12/09/2022

Beste,Ik bestelde en betaalde op 7 augustus een Xbox Series X die op voorraad was. Ik heb een dikke week gewacht en toen heb ik hen gecontacteerd om te vragen waar mijn bestelling bleef. Vanaf dan werd ik aan het lijntje gehouden. 2 weken geleden heb ik met hen afgesproken dat ik de week die daarop volgde of mijn toestel kreeg of mijn geld terug kreeg. Ze waren hier mee akkoord maar nu zijn we weer al een week verder en ze laten mij niets meer weten. Als je op hun site gaat kijken staat deze xbox nog altijd op voorraad, met de beschrijving 'wel duurder maar leverbaar' bij...Met vriendelijke groeten,Rudy

Berichten (2)

R. P.

Naar: TI 84shop

19/09/2022

Beste,Na mijn eerste klacht via testaankoop vorige week kreeg ik onmiddellijk bericht dat TI-84shop het dezelfde week nog ging oplossen. Maar ondertussen zijn we weer al een week verder en heb ik nog steeds niets ontvangen en niets meer vernomen. Dit gebeurt elke week opnieuw.Kunnen er acties ondernomen worden?Dank u.Mvg, Rudy

TI 84shop

Naar: R. P.

19/09/2022

Beste,Deze order zal deze week zijn uitgeleverd.Vriendelijke groet,AmarsinghTI-84shopBarbizonlaan 104    2908 ME Capelle ad IJsselT  085 401 35 71   M  info@ti-84shop.nlwww.ti-84shop.nlOn 19 Sep 2022, 12:51 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform