Terug

Wordline weigert informatie te geven

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Worldline

19/01/2022

Op 3 mei 2021 werd 35,44 euro van mijn Visa rekening gehaald door BBG PT BE AS10. Ondanks herhaald aandringen weigert Worldline mede te delen wie er achter de code BBG PT BE AS10 schuil gaat.

Berichten (1)

Worldline

Naar: D. D.

31/01/2022

BesteDeze transatie is gebeurd met de kaart, de kaartlezer en de pin code. Wij zijn dus niet in de mogelijkheid een betwisting in te dienen.Aangezien de handelaar niet bij ons is aangesloten hebben wij niet meer informatie als wat er op de uitgavenstaat vermeld staat.Volgens de merchant code betreft dit een handelaar onder de categorie Electronic store/household stores.MvgHilde LFile manager EquensWorldlineIssuing Dispute Fraud AdministrationTel +32 (0)2 205 85 85 code 1100Creditcardclaims-belgium@worldline.comHaachtsesteenweg 1442 Chaussée de Haecht1130 BrusselsBelgiumfinancial-services.worldline.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform