Terug

Wordline neemt geen actie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: Worldline

11/07/2023

In April had ik een klacht ingediend bij Wordline omdat er op mijn kaart een dubbele transactie werd gerekend terwijl de betaling werd afgekeurd.Na deze, hebben ze me gevraagd om bewijzen door te sturen van de transactie die geweigerd. Ik heb dan contact opgenomen met de handelaar om bewijzen door te sturen van de transactie, deze werd doorgegeven aan wordline. Nu laat wordline weten dat ze de transactie gaan betwisten bij de handelaar en dat dit 6 maanden kan duren. Waarom moet ik 6 maanden wachten en waarom wordt de transactie betwist als er geen transactie is bij de handelaar? Wordline wilt niks doen en ook niet terugbetalen terwijl ik er wel recht op heb. Het gaat over een bedrag van 700 die ik dringend nodig heb!

Berichten (1)

R. S.

Naar: Worldline

12/07/2023

Misschien de klacht beter lezen ipv een duplicaat door te sturen? Jullie beantwoorden mijn vraag niet eens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform