Terug

Woonverzekering opgezegd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. Q.

Naar: Belfius Banque/bank

04/08/2023

Beste, Op 5/2/2022 ben ik van Geraardsbergen verhuisd naar Sint-Niklaas, en heeft een andere huurster de woonst en energie contracten overgenomen, vermoedelijk ook de woonverzekering bij dezelfde bank. Voor die periode heb ik dan ook nog de verzekering betaald voor een extra jaar, aangezien de verhuis niet echt voorzien was en mijn opzeg zowieso te laat was. Nu een jaar later (ik was er inderdaad wat laat bij) heb ik het contract eindelijk opgezegd (ik had toch betaald voor een jaar, dus vanwaar de haast), en tòch wil Belfius mij alsnog de betaling voor het jaar 2023 aansmeren (€394,02). Het contact verliep al enige tijd via de bankbediende van Geraardsbergen, maar voor de rest heb ik nog niemand van de afdeling verzekeringen gehoord. Tot ik 2 weken geleden 2 keer dezelfde factuur in de bus kreeg, met de vraag om de verzekering te betalen. Van een woonst die al verzekerd is, en waar ik niet woon… Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt en met vriendelijke groeten, Irina Quina

Berichten (1)

Belfius Banque/bank

Naar: I. Q.

04/08/2023

BesteGraag bevestigen we de ontvangst van uw brief/e-mail. We willen u hiervoor bedanken.We sturen ons antwoord rechtstreeks naar onze klant.Met vriendelijke groetenKlachtenbeheer =======================================================This message has been analyzed by Deep Discovery Email Inspector.-----------------------------------------------:www.belfius.be/maildisclaimer.htm-----------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform