Terug

Wister

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Wister

15/03/2021

Beste,Ik heb vorige week een klacht mail gestuurd naar support.be@wister.eu en kreeg nog steeds geen antwoord.Er worden ongewenst betalingen aangerekend op het nummer 0471 958 927 via Orange voor mobiele betalingen.Deze service werd nooit bewust aangevraagd.Dit moet onmiddellijk stoppen en alle reeds gefactureerde bedragen dienen te worden terug gestort.Voor vragen hierover kan u me steeds contacteren via email: info@gbteam.eu Zoals in my email van 2021-03-04 13:18Ik wil ook bewijs waar en wanneer dit volgens jullie zou afgetekend zijn door de gebruiker.Indien u dit niet doorgeeft, zal dit een gerechtelijk staartje krijgen.Deze fraude moet stoppen, nu!Gewenst oplossing:Terugbetaling: € 24,95x 3= €74,85Terugbetaling: € 19,96 x 5= €99,80Samen € 174,65

Berichten (5)

Wister

Naar: G. D.

16/03/2021

Geachte,  Wister is een bedrijf dat multimediadienstenop mobiele telefoons publiceert.Wij bieden een breed scala aan inhoud,waaronder video's, spelletjes en onlinecursussen. Onze inhoud is beschikbaarvia abonnement met betaling op de rekeningvan uw operator. Met dezefactureringsmethode kunt u snel en gemakkelijkgedematerialiseerde inhoudkopen.  Concreet betekent dit dat u na hetaanklikken van een advertentie wordtdoorverwezen naar de presentatiepagina vaneen van onze diensten. Deze paginavermeldt de prijs van het abonnement, deperiodiciteit ervan en het type inhouddat wordt aangeboden (VOD, games,cursussen).   Door op de knop "bevestigen" teklikken, komt u opde factureringspagina waar de abonnementsprijs en deperiodiciteit opnieuwworden vermeld. Er wordt ook gespecificeerd dat het bedragvan het abonnementop uw factuur zal worden vermeld. Als u besluit op de knop"inschrijvingbevestigen" te klikken, wordt de inschrijving in aanmerkinggenomen enontvangt u onmiddellijk een welkomst-SMS.  Het nummer van de abonnee heeft een eerstebevestigings-sms ontvangen met devermelding van de 24 uur gratis.  Dan de volgende dag (24 uur later): een 2esms met het einde van de gratisperiode en bevestiging van het begin van defactureringsperiode.  Een maand later: een sms ter herinneringaan het abonnement.  En tenslotte, net nadat de supportagenthet abonnement heeft geannuleerd: eensms ter bevestiging van de annulering.  Ondanks de informatie op onze inschrijvingspagina's en onzebevestigings/herinnerings-sms, kunnen wij echter toegeven dat u zich nietvolledig bewust was van het feit dat u zich had ingeschreven voor betaaldediensten...    Door te aanvaarden dat u geen enkele video op onze diensten hebt bekeken,bieden wij u, als commercieel gebaar, een terugbetaling aan van de bedragen diede afgelopen 6 maanden werden afgetrokken. Dat wil zeggen een totaal bedrag van129.74Eur.Indien u met dit voorstel instemt, gelieve ons dit per kerende mail te latenweten, zodat wij tot terugbetaling kunnen overgaan.U zult deze terugbetalingen dan terugvinden op uw volgende operatorfactuur.In de hoop dat de verstrekte informatie en het commerciele voorstel geschiktvoor u zijn, en in afwachting van uw terugkeer, wensen wij u een prettige dag.Vriendelijke groeten,DnkesLe Service Clients-  Customers Relationship -Support and QOS-  Wister ----

G. D.

Naar: Wister

05/04/2021

Besteik ben akkord, ik wacht om terugbetaling

Wister

Naar: G. D.

06/04/2021

Beste,We hebben geprobeerd om de terugbetaling via onze tool uit te voeren, maarzonder succes, dus we hebben de volgende informatie nodig om de terugbetalingzo snel mogelijk uit te voeren.Om een terugbetaling te kunnen verwerken hebben wij uw bankgegevens nodig.-Naam van de bank,-Bank adres,-IBAN-BIC.Met vriendelijke groeten,DnkesLe Service Clients -Customers Relationship -Support and QOS -Wister ---

G. D.

Naar: Wister

07/04/2021

ING, Dr. Vanderhoeydonckstraat 32, 3560 LummenSWIFT: BBRUBEBBBE14335032333883

Wister

Naar: G. D.

07/04/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform