Geachte, Wister is een bedrijf dat multimediadienstenop mobiele telefoons publiceert.Wij bieden een breed scala aan inhoud,waaronder video's, spelletjes en onlinecursussen. Onze inhoud is beschikbaarvia abonnement met betaling op de rekeningvan uw operator. Met dezefactureringsmethode kunt u snel en gemakkelijkgedematerialiseerde inhoudkopen. Concreet betekent dit dat u na hetaanklikken van een advertentie wordtdoorverwezen naar de presentatiepagina vaneen van onze diensten. Deze paginavermeldt de prijs van het abonnement, deperiodiciteit ervan en het type inhouddat wordt aangeboden (VOD, games,cursussen). Door op de knop "bevestigen" teklikken, komt u opde factureringspagina waar de abonnementsprijs en deperiodiciteit opnieuwworden vermeld. Er wordt ook gespecificeerd dat het bedragvan het abonnementop uw factuur zal worden vermeld. Als u besluit op de knop"inschrijvingbevestigen" te klikken, wordt de inschrijving in aanmerkinggenomen enontvangt u onmiddellijk een welkomst-SMS. Het nummer van de abonnee heeft een eerstebevestigings-sms ontvangen met devermelding van de 24 uur gratis. Dan de volgende dag (24 uur later): een 2esms met het einde van de gratisperiode en bevestiging van het begin van defactureringsperiode. Een maand later: een sms ter herinneringaan het abonnement. En tenslotte, net nadat de supportagenthet abonnement heeft geannuleerd: eensms ter bevestiging van de annulering. Ondanks de informatie op onze inschrijvingspagina's en onzebevestigings/herinnerings-sms, kunnen wij echter toegeven dat u zich nietvolledig bewust was van het feit dat u zich had ingeschreven voor betaaldediensten... Door te aanvaarden dat u geen enkele video op onze diensten hebt bekeken,bieden wij u, als commercieel gebaar, een terugbetaling aan van de bedragen diede afgelopen 6 maanden werden afgetrokken. Dat wil zeggen een totaal bedrag van129.74Eur.Indien u met dit voorstel instemt, gelieve ons dit per kerende mail te latenweten, zodat wij tot terugbetaling kunnen overgaan.U zult deze terugbetalingen dan terugvinden op uw volgende operatorfactuur.In de hoop dat de verstrekte informatie en het commerciele voorstel geschiktvoor u zijn, en in afwachting van uw terugkeer, wensen wij u een prettige dag.Vriendelijke groeten,DnkesLe Service Clients- Customers Relationship -Support and QOS- Wister ----