Terug

Wister Service onbekende aanrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Wister

08/07/2021

Beste, op Maandag 17 Mei ontving ik volgend berricht:Gratis bericht van Wister : 24H gratis periode is verlopen. Er is 4.99 euro/sem gefactureerd en uw toegang tot XO21T is verlengd. Automatische vernieuwing. Om te stoppen: http://s.wister.biz/?r=XO21T of bel 024258252Ongewenst ongepast en ongevraagd. naar aanleiding van dit bericht was ik in mijn nopjes om dit natuurlijk direct stop te zetten aangezien ik niet weet van waar dit plots kwam, echter wanneer ik de link volg om stop te zetten kom ik uit op MILFTube. dit is zeer ongepast. echter heb ik niks getekend of geaccepteerd en word ik via mijn telecomfactuur gefactureerd.mijn nummer: 0493169165

Berichten (1)

Wister

Naar: J. C.

08/07/2021

Beste,Bedankt om contact op te nemen metonze Klantenservice Wister.Ik wil u mededelen dat uw abonnementop wister op 8 juli 2021 is opgezegd.Wij hebben uw aanvraag totterugbetaling ontvangen en een bedrag van24.95 Eur zalop uw volgendeProximus-factuur worden gecrediteerd.Er worden geen extra kosten inrekening gebracht.Vriendelijke groeten,Wisterklantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform