Terug

Wister rekent geld aan op het nummer van mijn zoon van 14 jaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Wister

05/04/2021

Goedemorgen, sinds maanden wordt er per week 4.99€ aangerekend op onze factuur. Ik heb al álles geprobeerd om het te stoppen, zelfs de belofte van Wister zelf gehad om de nummer te schrappen, maar helaas...

Berichten (16)

Wister

Naar: K. V.

06/04/2021

Hallo,Wij hebben kennis genomen van uwbericht aan onze klantendienst en danken udaarvoor.Om positief op uw verzoek te kunnenreageren, verzoeken wij u ons de volgendeinformatie te verstrekken:- Mobiel telefoonnummer betrokken?Met vriendelijke groet,Dnkes Wisterklantenservice

K. V.

Naar: Wister

08/04/2021

Goedemorgen,Ondertussen wordt er op de beide nummers van mijn zonen aangerekend. Dat is 0472/014583 en op 0472/785324

Wister

Naar: K. V.

08/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: Wister

08/04/2021

Goedemorgen, het nummer dat u hierboven vermeld, 0472785324 is van een 12-jarige, en moet beëindigd worden! HEt andere nummer waarop ik alludeerde 0472014583 (14 jarige) moet ook verwijdert worden. Graag ook terugbetaling van alle aanrekeningen sinds mijn eerste telefonische klacht begin December.Dankuwel!

Wister

Naar: K. V.

08/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: Wister

08/04/2021

Goedemiddag, Ik ga graag in op uw voorstel. Temeer omdat jeugd tegenwoordig meer sms'sen ontvangt en stuurt dan te bellen. Zij zijn er zich niet van bewust dat niet alleen de sms'sen geld kosten, maar ook het abonnement dat hierbij aangegaan zou worden. Dus ja, graag crediteren en beide nummers van uw lijst halen aub.Dankuwel

Wister

Naar: K. V.

08/04/2021

Beste,  Bedankt om contact op te nemen metonze Klantenservice Wister.Wij hebben zojuist uw akkoord ontvangen tot terugbetaling.Wij hebben spijtig genoeg geen zicht op voorgaande communicatie.Zou u mij alstublieft het betreffende Tel nr kunnen toesturen zodat we uwterugbetaling kunnen verwerken.  Vriendelijke groeten,DnkesWister klantenservice

K. V.

Naar: Wister

28/04/2021

Goedemorgen,Ondertussen heb ik een 3-tal weken geleden alle gegevens doorgegeven maar geen bevestiging gehad dat u zou crediteren en ik zie het ook niet op mijn factuur.Kan u aub iets laten weten?Dankuwel!

Wister

Naar: K. V.

28/04/2021

Beste,Bedankt om contact op te nemen met onze Klantenservice Wister.wij hebben spijtig genoeg geen zicht op voorgaande communicatie.Zou u mij alstublieft het betreffende Tel nr kunnen toesturen zodat we uwterugbetaling kunnen verwerken.Vriendelijke groeten,Wister klantenservice

K. V.

Naar: Wister

28/04/2021

Goedemiddag, dat gaat over de nummers 0472/014583 en 0472/785324

Wister

Naar: K. V.

28/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

K. V.

Naar: Wister

20/05/2021

Goedemorgen, tot op heden zie ik geen wijziging in uw aanrekening op mijn factuur en of terugbetaling!Kan u aub bevestigen dat u wel degelijk alles terugbetaald.Danku

Wister

Naar: K. V.

20/05/2021

Beste,Bedankt om contact op te nemen met onze Klantenservice Wister.Wij hebben spijtig genoeg geen zicht op voorgaande communicatie.Zou u mij alstublieft het betreffende Tel nr kunnen toesturen zodat we uwterugbetaling kunnen nakijken .Vriendelijke groeten,DnkesWister klantenservice

K. V.

Naar: Wister

20/05/2021

Goedemorgen, telkens als ik vraag achter mijn terugbetalingen, is jullie weervraag: geef me de telefoonnummers aub?Jullie nemen al jaren ongestoord geld op via Proximus en beloven telkens alles stil te leggen en mij alles terug te betalen maar dat gebeurd ondertussen al maanden niet...Het gaat over 2 nummers: 0472/01.45.83 en 0472/78.53.24

Wister

Naar: K. V.

20/05/2021

Hallo,Bedankt om contact op te nemen metonze KlantenserviceWister.Ik wil u mededelen dat voor tel nr: 0032472014583 uw abonnementop wister op 11mei 2021 was opgezegd, en er is ook een integrale terugbetaling van 104.79 Eurgebeurd op 8 april 2021.De tel nr: 0032472785324 was opgezegd op 11 april 2021, en een integraleterugbetaling van 59.88 Eur  op 28 april 2021.   Een totaal   bedrag van 164.67 Eur zal op uwvolgende Proximus-factuur wordengecrediteerd.Vriendelijke groetentvandenbosscheWister klantenservice

K. V.

Naar: Wister

20/05/2021

Goedemiddag, ik wacht de credit dan af. Danku


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform