Terug

Wettelijke bescherming bij verborgen verbreken

Opgelost Openbaar

Caravantransport Lambrechts Koen bv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Caravantransport Lambrechts Koen bv

24/08/2023

Beste, ik ben Mathias Collinet, ik heb in februari een caravan bij u gekocht. U heeft toen alles afgehandeld met mijn tante, Clara de wit, mits ik toen nog in Spanje woonde. 2 weken na de levering ben ik toegekomen in België en meteen in de caravan getrokken met mijn vrouw. Sinds dien hebben wij al enkele klachten gehad en hiervoor heeft Clara u ook gecontacteerd. Maar nu hebben we een tweede gat in de vloer ontdekt, dat water heeft veroorzaakt. Wij hebben geen water aansluiting in de caravan mits wij alles met regenwater doen. Dus dit is van vocht en water van een hele tijd! En de zwarte schimmel? Dit hebben we ook op de muren ontdekt, maar behandeld en geverfd. We hebben zelf al 2000+ euro in deze caravan moeten steken! Nieuwe vloer, nieuw dak want ook dit lekte! En niet een beetje, tot het punt dat we emmers moesten binnen plaatsen. Deze problemen zijn al van langer dan dat wij de caravan hebben. Op de advertentie stond dan ook dat deze caravan waterdicht was en geen schade had van water. Dit is dus een grote leugen!

Berichten (6)

Caravantransport Lambrechts Koen bv

Naar: M. C.

04/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

M. C.

Naar: Caravantransport Lambrechts Koen bv

04/09/2023

BesteOp moment van onze eerste klacht was de caravan 4 maand bij ons en in tussentijd heeft u ook al meerdere bewijzen gekregen dat zelfs tijdens lichte regen er water naar binnen komt. In dit bericht zegt u zelf zeer duidelijk dat er geen verrassingen zullen zijn maar dat is toch wel een ander verhaal!

Caravantransport Lambrechts Koen bv

Naar: M. C.

04/09/2023

Beste Mathias Colinnet,Het desbetreffend factuurnr UF 2023000001 met datum 11/01/2023 kan je in bijlage terugvinden.In duidelijk vermeld bericht van 11/01/2023 werd de nadruk gelegd dat het degelijk ging om een'tweedehandse gebruikte stacaravan ' Ganada 11m x 3m met als prijs btw inclusief 1450Eur.De transport uitzonderlijk vervoer + plaatsing met tractor en stabielpas zetten ter plaatse van de stacaravanwas 690Eur ( Wommelgem Kapelstraat 98 Hechtel), wat ook correct is uitgevoerd volgens instuctiesgekregen op ogenblik van levering en correct zijn uitgevoerd.De factuur was tijdig correct voldaan.Daarop staat duidelijk vermeld 'Caravan gekend en gekeurd door koper zonder garantie'.Bekende zichtbare tekortkomingen aan de stacaravan werden bekend gemaakt en voor levering correct uitgevoerd zoals werd beloofd, zoals deurklink + slot, een deur die niet open ging en zo mocht blijven.De verschillende voorwerpen ( goederen) die er in stonden waren ook inclusief in de prijs wat u ook vroegen zeer goed wist. De stacaravan op ogenblik van plaatsing werd goed bevonden in de staat waarin deze zich bevond.Dit gaat degelijk over de hoger vermelde stacaravan Ganada u welgekend.Op 27 juni 2023, haast een half jaar later, krijg ik bericht dat de caravan desbetreffend, problemen zou hebben, aan mij te verwijten, op Watsapp van Clara De Wit.De stacaravan staat er een half jaar na levering ( een zeer natte winter en voorjaar ).Dit na het hevig slecht weer ( code rood voor Limburg ).Verschillende opmerkingen wordt ons verwijst zoals ' Op de advertentie stond dat de caravan waterdicht is en geen schade had van water'.-Ikzelf moet er op wijzen dat de stacaravan geen zichtbare indicaties had omtrend de opmerking hierover,alsook niet op dag van levering.-Zelf moet ik erop wijzen dat ik in de advertentie dit nooit heb gepubliceerd heb. ( graag bewijs hiervan ? )-Nogmaals erop wijzend dat op hoger vermeld factuur ( in bijlage ) duidelijk vermeld is ' caravan is gekeurd en gekend door koper zonder garantie'.U hiervan formeel en cordaat op de hoogte te brengen dat we niet verantwoordelijk zijn voor hetna een half jaar latere gebeurtenis na een natte vochtige periode van regen en een zeer hevig slecht weer ( code rood)juist voor 27juni 2023.Hopend u hierover op een correcte wijze de nodige info hierover bericht te hebben.Hoogachtend,Zaakvoerder Lambrechts KoenTransport Lambrechts Koen BVDriemastenbaan 582160 WommelgemTelnr 0495/510.930

M. C.

Naar: Caravantransport Lambrechts Koen bv

04/09/2023

BesteOp moment van onze eerste klacht was de caravan 4 maand bij ons en in tussentijd heeft u ook al meerdere bewijzen gekregen dat zelfs tijdens lichte regen er water naar binnen komt. In dit bericht zegt u zelf zeer duidelijk dat er geen verrassingen zullen zijn maar dat is toch wel een ander verhaal!

Caravantransport Lambrechts Koen bv

Naar: M. C.

05/09/2023

Geachte Heer Mathias Collinet,Het eerste berichtje hieromtrent heb ik gekregen op 27/06/2023 ( een half jaar later na levering).Nogmaals is de stacaravan verkocht zonder garantie ( wat ook zeer duidelijk vermeld is op factuur), zie bijlagevorige mail en was ook gekend en gekeurd door koper en bij levering goedbevonden.Bij toenmalige levering was het op het einde ook al aan t regenen.U hiermee voldoende en duidelijk op de hoogte gebracht te hebben.Hoogachtend,Zaakvoeder Lambrechts Koen

Caravantransport Lambrechts Koen bv

Naar: M. C.

05/09/2023

Geachte Heer Mathias Collinet,Het eerste berichtje hieromtrent heb ik gekregen op 27/06/2023 ( een half jaar later na levering).Nogmaals is de stacaravan verkocht zonder garantie ( wat ook zeer duidelijk vermeld is op factuur), zie bijlagevorige mail en was ook gekend en gekeurd door koper en bij levering goedbevonden.Bij toenmalige levering was het op het einde ook al aan t regenen.U hiermee voldoende en duidelijk op de hoogte gebracht te hebben.Hoogachtend,Zaakvoeder Lambrechts Koen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform