Terug

Welkomstgeschenk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

C. D.

Naar: Testaankoop

25/09/2025

Beste, Ik ben lid sinds 28-02-2025. Een van jullie voorwaarden was toen ook een welkomstgeschenk. Ik heb deze keuze nooit gehad. Graag jullie reactie

Berichten (5)

Testaankoop

Naar: C. D.

26/09/2025

Beste, We hebben de nodige correcties uitgevoerd, zodat je nu ook een geschenk kunt kiezen op het platform van onze partner. Binnen enkele dagen ontvang je van Gift’in een e-mail met een activatielink voor hun webpagina. Zodra je account is aangemaakt, ontvang je van onze partner een tweede e-mail ter bevestiging dat je punten zijn geactiveerd. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk! Heb je nog vragen? Twijfel dan niet om de klantendienst van Gift’in te contacteren op 078251005 of via het contactformulier op giftin.be. Zij volgen de verzending van het geschenk op. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

C. D.

Naar: Testaankoop

07/10/2025

Beste, Tot op heden heb ik spijtig genoeg nog geen email ontvangen van Gift'in Met vriendelijke groeten, Chris De Laet

Testaankoop

Naar: C. D.

08/10/2025

Beste, Wij hebben hiervoor het e-mailadres chris.delaet@edpnet.be doorgegeven aan onze partner Gift’in. Vind je deze mail verstuurd door Gift’in niet meteen terug? Kijk dan zeker ook in je spam-, ongewenste of reclame-map. Om toegang te krijgen tot de site waarop je een geschenk kan uitkiezen, moet je je eerst registreren en een wachtwoord instellen. Vul je abonneenummerhiervoor in op de website giftin.be, klik nadien op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. Eens je account aangemaakt is krijg je van onze partner een mailtje waarin ze bevestigen dat je punten geactiveerd werden. Twijfel niet om de klantendienst van onze partner even te contacteren als je hier nog vragen over hebt, op het nummer 078251005 of stuur ons een mailtje viahet contactformulier op de site giftin.be. Zij staan namelijk in voor het opvolgen van deverzending van het geschenk. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.

C. D.

Naar: Testaankoop

08/10/2025

Beste, Het emailadres klopt (chris.delaet@edpnet.be) en gezien ik actief ben in IT had ik alles langs mijn kant reeds gechecked (spam,...). Tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Je kan dit eventueel ook sturen naar chris@delaet.be of chris.delaet@eurofiber.com Met vriendelijke groeten, Chris

Testaankoop

Naar: C. D.

09/10/2025

Beste heer, Jammer genoeg hebben wij geen toegang tot de database van onze partner giftin.be. Hierdoor kunnen wij niet nakijken waarom u zich niet kunt aanmelden. Wij hebben uw klacht doorgegeven aan onze partner en hen gevraagd om contact met u op te nemen. Wij hopen dat uw situatie spoedig wordt opgelost en danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform