Terug

Welkomstgeschenk

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

C. D.

Naar: Testaankoop

25/09/2025

Beste, Ik ben lid sinds 28-02-2025. Een van jullie voorwaarden was toen ook een welkomstgeschenk. Ik heb deze keuze nooit gehad. Graag jullie reactie

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: C. D.

26/09/2025

Beste, We hebben de nodige correcties uitgevoerd, zodat je nu ook een geschenk kunt kiezen op het platform van onze partner. Binnen enkele dagen ontvang je van Gift’in een e-mail met een activatielink voor hun webpagina. Zodra je account is aangemaakt, ontvang je van onze partner een tweede e-mail ter bevestiging dat je punten zijn geactiveerd. We wensen je alvast veel plezier met het uitkiezen van je geschenk! Heb je nog vragen? Twijfel dan niet om de klantendienst van Gift’in te contacteren op 078251005 of via het contactformulier op giftin.be. Zij volgen de verzending van het geschenk op. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform